GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Tecknade porträtt , personliga illustrationer

2015-05-10 | 22:32:14 | Illustration/Teckning/Konst/Design


Snart ett år sedan jag lade ned min webshop nu. Och sedan dess har mitt företag Avanna legat ganska mycket på is. Har ju ett nästintill annat heltidsjobb nu.
Och jag har väl kommit till den punkt där jag ska besluta om huruvida jag ens ska ha kvar fskattesedeln alls.. 
Men usch vad det skulle svida om mitt Avanna helt försvinner..
Sedan webshoppen kafés ned har jag gjort lite fotojobb och så lite teckningsjobb. Och det är väl de två grejerna jag vill hålla på med just rent företagsmässigt fortfarande. 
Framförallt tecknandet då det går kombinera bättre med andra jobbet och går göra lite närsom .. Fotojobb kräver annan tid och planering som kanske inte alltid finns.

Studenter närmar sig likaså är det väl högsäsong för bröllop som sätter igång. Mors dag. Födelsedagar och andra bemärkelsedagar . Tecknade porträtt och personliga illustrationer är alltid en bra present . Eller kul inredningsdetalj . 

Vill du beställa en personlig fashionista/modeillustration/porträtt? Perfekt till blogg , hemsida eller som inredningsdetalj! Perfekt present att ge bort.
A4 eller A3 fr 500kr.
Maila [email protected]



Kommentera 1 st

Kommentarer
Linn
2015-05-12 - 09:16:02

Gillar verkligen bilden med det mystiska kattdjuret, du ritar jättefina djur! Minns fortfarande den roliga grisen du hade som tryck på ett linne!
Kram

Svar: haha fast det är en hund..hihi..;)
tack sötis
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: