GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

En garderobsgrubbel & byråbekymmerrapport

2015-05-14 | 10:30:28 | Outfits och Garderoben










Kände det var dags för ett inlägg med lite samlade outfits från senaste hmm två månaderna. 
Förhoppningsvis går vi ju nu in i en klädperiod med mindre ytterkläder, inga strumpbyxor , mer bara ben och öppna skor. 
Det har varit en rockigare vår med chic twist och lite bohemiska vibbar tycker jag. 
Det bohemiska får vara kvar och det är nu - senvåren och sommaren som all min  kärlek till Carrie Bradshaws look och stil och inspiration jag samlat och hamstrat under vintern får leka fritt .
Kommentera 4 st

Kommentarer
A
2015-05-14 - 11:08:33

Så himla fin! Alla outfits är supersnygga också!

Svar: tack min vän!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

SoP
2015-05-16 - 21:45:05

Oh,var hittar man ett Wonder woman-linne?

Svar: det beställde min sambo från www.80stees.com=)
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Anonym
2015-05-17 - 16:21:37

alla outfits är tumme upp på, du är så jäkla snygg ;)

Svar: åh tack så hemskt mycket! blir så glad =)
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

SoP
2015-05-23 - 00:56:09

Tack ! Tyvärr fanns inte det linnet nu, men mycket annat roligt :-)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: