GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

It gonna sting so bad..

2015-03-15 | 20:45:26 | Egocentrerat&Vardagligt



Min lilla goda mellofestivalbuffe igår när jag satt här hemma själv och såg Måns Zelmerlöw vinna alltihop.
Det var skönt ack så skönt med en ledig lördag och även en kväll för mig själv.
Jag kissarna, tv:n och massa gott att äta. 
Måns var en värdig vinnare absolut, jag gillar Måns men låten har inte fastnat alls i huvudet på mig.. Nej jag hade Eric Saade som favorit. Jag gillar Eric.
Ohhhh Sting..

Avslutade min lördagskväll med stor kopp te, senaste Vampire Diaries och senaste Pretty Little Liars.. Fan de som skriver PLL kan verkligen skapa obehagskänslor och det kanske inte  var  så smart att kolla det just innan jag skulle krypa ned i den renbäddade sängen ... Haha 
Kommentera 3 st

Kommentarer
Amanda - Kreativ författare
2015-03-15 - 21:30:13

det ser riktigt mysigt ut! jag gillade också Måns låt.

Emiza
2015-03-16 - 07:54:10

det ser riktigt mysigt ut!

Sara
2015-03-16 - 16:58:09

Dessutom är Eric såååå snygg! :D

Svar: Oh yes 😊
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: