GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Jag är med hatt

2015-07-20 | 14:38:43 | Outfits och Garderoben


Det här med hatt.. Så snyggt på andra tycker jag jämt men när jag fått på mig en själv känner jag mig mest utklädd och så medveten om just hatten .."här går jag i min hatt" och så ser af mig själv som rumpnissen som går runt med Ronja Rövardotters alldeles för stora mössa... Och jag har liknats alltför många gånger redan i livet vid just rumpnisse pga min näsa.

Jag har ändå trotsat, eller semitrotsat dessa känslor senaste två åren med att bära lite mindre typ av hatt.. Men har senaste månaderna varit sugen på en större.
Och jag velade länge nu när jag var i Stockholm.. Köpa inte köpa köpa inte köpa.
Till slut skärpte jag till mig och köpte en. Va fasen jag vill ju .
Sen väl inköpt så kom tvivlen igen.."exakt när ska jag ha den".
Men så skärpte jag till mig igen och svarade mig själv" tja varför inte nu?" . Rev bort prislappen slängde kvittot och satte på mig hatten.
Ovant första fem minutrarna Sen kändes den som en del av mig.

Klara färdiga hatt!
Kommentera 3 st

Kommentarer
Longevity - en blogg om hälsa
2015-07-20 - 20:56:52

Jäkligt snygg hatt, den passar dig!

Svar: Tack finis!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Malin Wärja
2015-07-21 - 01:56:46

Förstår exakt hur du känner med hatt, jag brukar känns likadant! Du passar bra i hatten

Svar: Tack malin och skönt nån mer känner likadant!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Hanna Karlsson
2015-07-21 - 11:39:37

Det är ju så snyggt. Jag har två stycken. :-D


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: