GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Super-Stefan & Amazing Anna

2015-12-28 | 13:04:31 | Illustration/Teckning/Konst/Design

Min karl är en riktig serietidningsnörd och jag har också alltid älskat just serietidningar och tillsammans plöjer vi det mesta i film och tvserieväg som Marvel och D.C Comics släpper samt ser He-Man och sånt då och då som vi båda växt upp med.
 
I julklapp till Stefan kände jag för att göra just nåt i "comic"väg så jag jorde helt enkelt en teckning av oss två ( och katterna) som lite superheroes ala serietidningsomslag och framkallade denna till en poster:
 
 
 
Då jag tyckte det var så roligt så gjorde en till fast med bror och svägerska och gav till dom i julklapp också:
 
 
Jag hoppas det var uppskattat och jag tycker sånt här kan vara en jätterolig present att ge bort/få och som går att göra personlig med olika texter/pratbubblor/accessoarer och "superhjätenamn".
 
Perfekt i Alla Hjärtans Dagpresent/Julklapp/Årsdag/Födelsedag.
 
Självklart går det beställa egan sådana här om det finns intresse.
Maila [email protected] för mer info, pris etc.
 
Kommentera 4 st

Kommentarer
Charlotta Sofia springer o trimmar
2015-12-28 - 14:12:44

Åh vilken kul idé! Ska verkligen ha det i åtanke nästa gång min nörd<3 behöver en present :-)

Lollo
2015-12-28 - 18:25:24

Verkligen snygga!

Ida
2015-12-28 - 20:18:15

SÅÅ himla fina!! Du är ju fantastiskt duktig!

Anna J
2015-12-29 - 08:45:16

Jättecoola! Härlig kreativitet du har. God fortsättning på dig!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: