GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

wake run eat work sleep repeat

2014-10-23 | 23:04:52 | Egocentrerat&Vardagligt

 
En ny teckning jag påbörjat..så skönt att fly undan lite i den världen och bara vara.
 
Tack alla för era söttande peppande ord! Det värmer!
 
Torsdagen har inte innehållit så himla mycket.
Jag vaknade, kände mig grubblig, begav mig ut på en joggintur, tog en lång dusch, fikade med Stefan, tecknade lite och åkte sen till jobbet o jobbade 12-20.15.
Kom hem vid 20.40, tog en dusch igen , gjorde iordning en tallrik med lite plockgott, ett glas vin och såg på Hela Sverige bakar och nu Dallas.
 
Jag är himla glad att jag nu har ett jobb. Jag trivs väldigt fint på Netto, med själva jobbet och mina kollegor.
Och det är en ynnest att ha ett jobb att gå till och faktiskt bara kunna jobba och lämna grubbel o problem hemma.
 
Imorgon är jag dock ledig men då ska jag till sjukhuset i Skövde för återbesök och kolla så allt ser bra ut efter mina proppar i lungorna.
 
Sen vankas det väl att betala räkningar och sen se vad som blir över av lönen til skoshopping..hoho
 
 
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: