GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Time for pink

2014-10-24 | 20:38:12 | Egocentrerat&Vardagligt




Idag kände jag att det var dags! Dags att inviga den fina rosa oversizekappan från Ellos. And I love it!
Känns lite härligt Jackie O:ish.

Var på KSS i Skövde idag, kallad till återbesök efter min lungemboli.. Och betalade 300 kr för att träffa en läkare som inte visste varför jag var där och som sen tyckte det var onödigt att jag kom överhuvudtaget men som iaf konstaterade och bekräftade att jag har en knöl i armhålan som jag oroat mig för i tre veckor nu..i bästa fall är det en inflammerad svettkörtel.. Men tja.. Ordet cancer ekar ju i skallen i alla fall. 
Ska i några veckor nu inte använda deo, krämer eller salvor alls och se om det blir bättre. 
Så ber om ursäkt alla som träffar mig om jag  luktar lite svett ibland. 
Kommentera 3 st

Kommentarer
Molly P
2014-10-24 - 21:37:33

De här är helt naturliga, kanske kan du använda sådana? De är superbra! Enormt skonsamma och samtidigt effektiva mot svettlukt. http://www.greenlove.nu/deodorant-c-83.html?osCsid=39ecd0200367dbdb427c7b6e53ff206d

Ha en fin helg!

Ling-Ling
2014-10-24 - 23:58:55

Hoppas verkligen inte det är sånt, det räcker väl med grejer för dig nu kan jag tycka. Och läkare, ja de är som de är... ;)
Du kan trösta dig lite med att du ser ut som Carrie Bradshaw på sista bilden, nåt med ansiktet och håret. :)
Kram

Hanna Karlsson
2014-10-25 - 20:55:41

Håller tummar och tår att det inte är något allvarligt. Kram


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: