GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

en typ av outfit

2014-11-04 | 11:16:07 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Så här såg jag ut häromdagen, nya tischan och väskan från Gekås/Ullared, semi-nya långkoftan och gamla jeansen från Lindex samt ganska nya stövlarna från Din Sko.
En typ avoutfit jag trivs väldigt bra i så här års.
 
Blev några dagars bloggtystnad här men njöt bara av ledigt i helgen. Långpromenader, löprundor, god mat, film, godis och soffhäng.
Igår var jag iväg på lite möten och ärenden innan jag blev inringd på jobb och idag skulle jag haft ledig dag eller suttit med ett gäng teckningsbeställningar men har blivit inringd 13-20.30 idag med och så vart det visst min tur att skriva krönika till lokaltidningen men fick ihop en på rekordtid. Men så älskar jag ju att skriva just mina krönikor.
Kommentera 3 st

Kommentarer
Annster
2014-11-05 - 01:12:43

Så fin du är :)

A
2014-11-05 - 06:23:38

Supersnygg outfit!

Anonym
2014-11-10 - 23:47:20

vad snygg du är! älskar din blogg!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: