GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

namaste

2014-03-11 | 22:41:02 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Idag har jag jobbat en del med min kära svägerska Michaela. Hon är numer utbildad kostrådgivare och har tagit fram ett fantastiskt 30dagarsprogram Kostolgik30 .
Idag har vi jobbat med ett nytt projekt tillsammans och ovan kan ni se några skisser/illustrationer som jag gjort till detta. Vi är riktigt pepp och tror detta kan bli riktigt bra.
 
I övrigt har jag jobbat med mitt egna Avanna, gosat med mina brorsbarn en liten stund och tagit en vårig långpromenad framåt kvällen med mamma.
Kommentera 1 st

Kommentarer
Linnéa
2014-03-12 - 07:53:00

Det låter hur spännande som helst det där ju!! Så himla kul att följa dig i alla dina projekt!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: