GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

bohemian chic from Avanna Factory

2014-03-28 | 18:46:05 | Avanna konst/design/foto

 
Några bilder från idag från "Avannafabriken"
Det har tryckts magtröjor och de är nu postade och på väg till förhoppningsvis nöjda kunder.
Lite smycken har tillverkats och så har jag pimpat en av de snygga mobilväskorna med en "tassel".
Alla saker går att köpa på min shop www.avanna.se givetvis.
Lite extra bohemian chic /festivalfashion feelings idag!
 
Men nu tar jag helg.
Står i förkläde med ett glas rött i ena handen och rör i pasta och fläskfilé.
Sen blir det godis, chips och Fringemarathin!
Imorgon ska vi ut på restaurang för att fira svärfar som fyllt år.
Kanske lite trädgårdsfix om vädret tillåter.
Kommentera 2 st

Kommentarer
Annster
2014-03-29 - 04:39:35

Så mycket fint :)

ida
2014-03-29 - 20:13:51

Hej. Jag behöver din hjälp du har ju stenkoll på Sex and the city. Jag kollar om på den serien just nu men jag missar alltid avsnittet där Charlotte får en mr rabbit av nån av hennes vänner och vägrar lämna hemmet så hennes vänner får ingripa. Vet du vilket avsnitt det är samt säsong? Samt ska du skriva fler episod guider är säsong 4-6? Tusen tack vännen. Kram

Svar: Hej Ida!Självklart kan jag hjälpa dig.
Avsnittet du söker är "The turtle and the hare" som du hittar på säsong 1, avsnitt 9.

Yes ska sätta mig och göra fler episodeguides och fler satcinspirerade inlägg =)

kul att det uppskattas!

kram
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: