GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Bohomarinechic

2014-06-18 | 18:32:09 | Egocentrerat&Vardagligt




Så här har jag sett ut idag när mitt hostiga jag och min karl tog en tripp till Skövde på förmiddagen för att ordna med betalning och hemkörning av våra nya trädgårdsmöbler samt handla lite inför stundande midsommarhelg. 
Typisk "Annaklänning" ett par kilklacksskor och en detaljrik väska. Love the look. 

Blev även ett spontant klänningsinköp och idag med förkylningsflunsa i kroppen kändes verkligen " shopping is My cardio" som passande Carrie Bradshawcitat. Var helt slut efteråt. 

Väl hemma blev det några timmar i solstolen , trevligt besök från mamma och snart kommer Karin hit för lite sommarkvällshäng på altanen. Najs! 
Kommentera 5 st

Kommentarer
Elin
2014-06-18 - 21:27:15

Varifrån är klänningen? Passar dig perfekt :)

Svar: det är en vero modaklänning, har den i fler färger =)
kram!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Annster
2014-06-19 - 01:16:10

Så fint :)

Svar: tack Annster <3
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

smultris
2014-06-19 - 08:16:08

men gud, jag skulle kunna döda för din kropp ;)

eller iaf putta någon :P

du är så himla fin och den där klänningen liksom <3

Svar: men käre nån, du då gumman! Du och din kropp! Du är ju så jäkla snygg hela du ju!
men jag tackar..det var en oerhört fin komplimang som gjorde mig glad <3
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Hanna Karlsson
2014-06-19 - 22:22:28

Jättefin outfit!

Grimgoth
2014-06-20 - 13:45:02

Snygg och outfiten lika så!
Glad midsommar!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: