GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

dags för julklapparna..

2014-01-06 | 14:21:48 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Så här den sista röda dagen som hör julen till kanske det är läge att äntligen visa upp alla fina julklappar som jag fick.
Känner mig verkligen bortskämd.
Härliga beautyprodukter. lite presentkort, lite smink, Vampire Diaries s4, strumpor, gummistövlar osm jag ska ha i vår och sommar när jag påtar i trädgården och klipper gräset, mysig bakbok, Sex and The City The Movie 1 bok, en helt fantastiskt fin fotobok med naturfoton av Mattias Klum.
En till ring från min favoritmärke Dogeared och en Yogamatta. Vi fick även lite gemensamt  så som en filt, en goodiebag, en kaffemaskin och sänglampor.
 
Kommentera 9 st

Kommentarer
Jess
2014-01-06 - 14:55:26

Så mycket fint :) Och mycket rosa ;) Dogeared är också ett av mina favoritmärken bland smycken, så mycket fint!

carola
2014-01-06 - 15:23:31

så fina saker!

daniela
2014-01-06 - 15:30:38

härliga tjejjiga saker :)

NATALIE
2014-01-06 - 15:51:13

Oj så mycket fint :)
http://nataliealexandra.blogg.se/

Anna
2014-01-06 - 15:57:10

Jag läser din blogg varje dag, ibland flera gånger om dagen... Men jag är så fruktansvärt dålig på att kommentera. Ville bara säga att jag älskar dina inlägg både texten och alla bilder är så inspirerande. Och bilderna till detta inlägg är så himla fina, gud vilka bra julklappar du fått, skadade ju inte alls att det matchade så fint ihop heller. Tack för en otroligt härlig blogg!

Svar: tack så hemskt mycket för att du nu ville skriva några rader! Blir jätteglad!Ja jag är så himla glad över alla klappar. Så himla fina. Längtar tills jag får använda gummistövlarna.

Massa kram!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Jojo
2014-01-06 - 16:09:06

Fina grejer :)

M
2014-01-06 - 17:33:14

jättefina julklappar :D

Amanda
2014-01-06 - 22:03:13

Mattias Klums foton är ju helt underbara! Såg dem när han ställde ut på Läckö, så fina!

Fröken H
2014-01-06 - 22:45:18

Så mycket fina presenter :) Har du hunnit testa deon från Dr. Hauschka än? Är nyfiken på den! :)

Svar: japp det har jag och jag gillar den! Lite annorlunda doft men då jag har utvecklat nån nästan totalallergi mot de flesta deos och får utslag och klåda av de flesta förutom en från Barnängen så får denna tummen upp. Brukar få massa besvär av främst parabenfria deos men inte reagerat på denna, peppar peppar!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: