GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

3 bilder från fabriken

2014-01-23 | 19:33:51 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Tre bilder från min eftermiddag nere i AvannaFabriken.
Jag har packat väskor och Unicorntshirts, printat och packat Aquariustavlor packat plånböcker och ko-kassar.
 
Kom iväg till Posten med ett lass och till middag blev det tacotallrik..köttfärs, grönsaker, ost och sås på salsa/creme fraiche...mumma!
Nu sitter jag i badrock varm och skön i kroppen efter ett härligt bubbelbad.
Snart blir det lite fruktsallad med vaniljkesella.
 
Kommentera 2 st

Kommentarer
zelda
2014-01-23 - 20:01:53

Den där unicorntishan är ju helt genial alltså.

Svar: åh tack så hemskt mycket!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Jess
2014-01-23 - 20:27:58

Blir mer och mer sugen på att införskaffa Aquarius-tavlan för varje gång jag ser den, så snygg! Kanske får bli en födelsedagspresent till mig själv nästa vecka :)

Svar: pass på nu idag när det är fri frakt =)annars får jag lägga in en födelsedagskod åt dig ;)
kram!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: