GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

sprid kärlek idag - det är gratis men oväderligt!

2014-02-14 | 11:24:42 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Jag älskar Alla Hjärtans Dag.
En dag då man kan passa på att visa lite etra kärlek. En dag då man påminns om att just visa kärlek.
Till ens partner, eller en vän, en förälder ett syskon, en vän eller nån du kanske vet behöver just en kärlekshälsning.
Det är inte farligt att älska och vore världen ultimat skulle vi ju göra det varje dag..men ja jag tror verkligen det behövs en dag då man kärlekspåminns lite extra.
 
Så är det ju sen fritt om man vill handla geléhjärtan, allahjärtansdageditions av saker, nallar, choklad etc.
Precis som vid jul och "tjuvstartade" mellandagsreor, stör dig inte så mycket på det komersiella kring det hela för hipp hipp hurra - vi lever i en tid där köptvång inte existerar.
Det är helt upp till dig!
 
Men för en färgtok som mig så älskar jag att det är en vecka om året som det eploderar av rosa och rött i butikerna.
 
... om du vill Alla Hjärtans dag-handla på Avanna idag, skämma bort dig själv eller köpa en present, så bjuder jag på frakten med koden VALENTINE14
 
Glad Alla Hjärtans Dag mina läsare - jag gillar er!♥
 
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: