GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Keep on lovin

2014-08-06 | 18:58:47 | Egocentrerat&Vardagligt



Började min dag med en löprunda och blev några kilometer längre än i måndags. När det kändes som segast idag testade jag nåt nytt för mig.. Att visualisera löpsteget. Liksom se framför mig hur benen förlängdes för varje nedtramp och det funkade ett tag. Jag fick ny kraft och ny fart. 
Och när det inte längre fungerade visualiserade jag istället en smarrig köttbullemacka åt mig själv i belöning. 
Haha. 

Efter det visade jag prov på multitasking deluxe. Liksom samtidigt lyckades jag svabba av bänkar och skåp, skura källartrapp, sätta på kaffe, borsta tänderna, diska och mellan allt duscha. 
Besök av min bror och mina älskade fantastiska guldklimpar till brorsbarn innan jag mötte upp mamma på stan. 
En fika lite strosande och prat och sen cyklande hem. 

Vila, ledighetsnjutning och tankar en stund. ..

Onsdagskväll i början av augusti, den är en underton av kyla i vinden som ger mig gåshud men i solen är det skönt. 
En flaska rosé står på kylning och snart kommer Karin hit för lite altanhäng. 
Perfekt. 

Kommentera 3 st

Kommentarer
Fröken H
2014-08-07 - 08:25:16

Låter som en perfekt dag! :)

Johanna
2014-08-07 - 11:11:24

Låter som en toppendag!

Lollo
2014-08-09 - 22:07:21

Hej! Jag undrar om du gör illustrationer på beställning? Om man har ett foto som man vill få en illustration av kan man då beställa det av dig? Vad kostar det? Mvh Lollo

Svar: hej. Absolut. Maila på [email protected] så tar vi det där ifrån.

//Anna

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: