GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

trött blogger

2013-09-26 | 22:50:04 | Egocentrerat&Vardagligt

 
 crappy iphonebild på inte så crappy foton.
 
Ojoj Mon Dieu nu är jag trött!
Det är så mycket att tänka på inför helgens utställning..och jag trodde jag hade planerat i god tid för en gångs skull men det kommer bara nya grejer att tänka på att fixa att ordna att lösa.
Det är kul!
Det är Nervöst!
Det är pirrigt!
Det är tröttande.
Men det är spännande!
 
Stått och printat ut massor av foton nu ikväll..tills bläcket , magenta, tog slut. Så blir att slänga sig på hojen first thing imorgon bitti och köpa ny patron.
Tog långpromenad med mamma på berget förut , för att komm a ut och få frisk luft en stund och oj, trodde ett tag att masingen skulle få bära mig. Blev svintrött. Märklig känsla det där när orken och luften bara går helt ur en. Men kämpade på, kom hem, tog en varm dusch och fixade lite gott käk..och tog mig ett glas rödtjut..mmm nomnom.
 
Nu ska jag bara finslipa lite på "om mig"foldern sen blir det bingen.
 
Kram till er alla!
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: