GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

hey ho! lets go!!

2013-09-27 | 11:58:00 | Egocentrerat&Vardagligt

 "I am a wow...and so are YOU!"
 
Hej på er blogosfären och glad fredag på er!
Här är det full rulle med det sista inför heögens "Konstnatten".
Vid 15tiden får jag tillgång till lokalen och då är det bara att börja bygga utställningen..som kommer ha 3 delar .
 
En webshopdel där jag ställer ut delar av Avannas sortiment. Så klädhästar, provdockor, spegel, galgar, påsar, emballage ska med till det.
En konstutställning med utvalda tavlor jag gjort, stafflier finns på plats iaf så det slipper jag tänka på.
En fotoutställning..och då jag kommer ställa ut på min gamla gymnasieskola där mitt fotointresse blommade ut på allvar och där jag lärde mig hantverket med analogt fotande och framkallning i mörkrum och labb så har jag tänkt att hänga mina foton på lina med klädnypor för att knyta an till just det gamla anloga och labbkänslan.
Så nu ska listan prickas av med allt som ska med..
tejp, lina, klädnypor, påsar, ettiketter, infomaterial, penna, block, kvittensblock, växelkassa, kassaskrin, foton, kläder, galgar, provdockor, väskor, smycken, tyger, tavlor, sax, häftstift, prints, ..ja jag vet itne allt.
Kommentera 4 st

Kommentarer
Jess
2013-09-27 - 14:50:57

Foton på lina ser så fint ut :) Tror din utställning kommer bli kanon!

elin wahlberg
2013-09-27 - 15:10:19

sv: ja det är himla fint! åh, ska in och kika :)

Fröken H
2013-09-27 - 18:44:22

Det är så bra att man uppmärksammar lokala talanger! Här där jag bor har vi just nu konstvecka med en utställning som heter "konst runt möckeln" och idag hängde jag med en kompis som får ställa ut där :)

hoppas det går bra för dig i helgen! :D

Make the seconds count
2013-09-27 - 19:15:47

Blev superglad när jag såg att man kan köpa iphone skal med dina motiv från idiwa :D!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: