GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

I heart Milou

2013-11-26 | 20:45:38 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Den här söta muggen fick jag av Stefan i födelsedagspresent för några veckor sedan.
Jag har alltid älskar Tintin och Milou har alltid varit favoriten. Så söt.
Så nu dricker jag helst mina 8 koppar te om dagen ur denna mugg.
Idag blir nog antalet koppar te det dubbla.
Huga jag är så frusen! Spänner mig för att jag fryser, hackar tänder, fryser om händerna, huttrar. Avskyr att frysa.
Har försökt med lite yoga. Försökte få igång värme och svettning med ett pass på motionscykeln..extra varm dusch, varm mat, koftor..nada..idag är jag en isbit.
 
Och nu är ena axeln och skuldran stenhård och värker efter x antal timmar datajobb idag samt då att jag spänner mig för att jag fryser.
 
Så nu får det nog bli dubbla filtar, mer te och kanske en film.
 
Kommentera 2 st

Kommentarer
Fröken H
2013-11-26 - 22:13:01

Åh, så söt mugg! Hoppas du tinar i sängen sen så du slipper frysa under natten :)

Anna J
2013-11-26 - 22:37:17

Vilken söt mugg. Du kanske är på väg att bli förkyld? Jag frös så himla mycket i förra veckan och lagom till helgen så blev jag liggandes i en jätteförkylning. Nu hoppas jag inte att detta händer dig förståss, hoppas däremot på att du värms upp och har en skönare och bättre dag imorgon. Kram!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: