GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

every time a bell rings an angel get its wings

2013-11-07 | 21:01:04 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Det här är utan tvekan den mest populära produkten på www.avanna.se just nu och sen några månader tillbaka.
Denna ekolgiska fina collegetröja med vingar tryckta på baksidan.
Även hoodievarianten är riktigt poppis.
 
Nu ska jag duka fram lite choklad och en kopp blåbärsmuffinte - ska bli gott efter ett svettigt pass på motionscykeln och se på Hela Sverige Bakar och kanske få lite inspiration inför mitt egna bakande imorgon..
Kommentera 2 st

Kommentarer
Kim - Mamma till 2
2013-11-08 - 00:06:45

Ska unna mig tröjan vid tillfälle! :) men jag undrar varifrån byxorna kommer? Så snygg färg!

Linnéa
2013-11-08 - 09:00:13

Åååå vad jag älskar denna tröja. Nu skall jag bara bestämma mig för om jag skall beställa en hoodie eller sweat?! Svåra val i livet =/


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: