GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Maxad lathet

2013-07-21 | 19:15:24 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Åh! Jag har haft en så totalt skön lördag och söndag och gjort i princip "ingenting". Legat i timmar ute på en filt i vår trädgård, lapat sol då vädret varit och är helt underbart. Druckit iskall Pepsi Max. Är egentligen en Coca Colalover om jag ska välja mellan Coke och Pepsi och inte alls mycket för just  lightdrycker då de tenderar att bara lämna en massa hungerkänslor efter sig tycker jag, men ibland sätter suget in och tycker att Pepsi lyckats bättre med sin lightvariant än Coca Cola..ja det var ju en jävla utläggning det om några glas Pepsi Max.
 
Te, kaffe, hamburgare, lösgodis, fajitas, körsbär och nu ikväll mammas underbara blåbärspaj har också slunkit ner i magen min.
Läst bok och tidningar.
Bara haft det jäkligt gött helt enkelt. Som det ska vara om sommaren och lata semesterdagar.
..men trodde aldrig jag skulle bli en sådan som att efter jag latat mig en dag eller två faktiskt börja känna en krypande rastlöshet och nästintill längtar efter måndagsmorgonjoggingturen..
 
Hoppas ni haft en jätteskön helg ni med!
Kommentera 13 st

Kommentarer
Emelie Petersson
2013-07-21 - 20:31:03

Härlig bild.
Latheten är total hemma hos mig oxå.

Svar: total lathet är underbar lathet =)
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Karin O
2013-07-21 - 21:24:34

Vilken perfekt söndag och mycket gott, mums!:) Fin blus (?) har du också!

Svar: mmm älskar goda saker, haha =)Det är en ny tunika från Cassels, älskar den!
Tror du skulle passa ypperligt i den med Karin.
Kramar!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Sara
2013-07-21 - 22:18:05

fin du är :)

Svar: tack sara!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Junitjej
2013-07-21 - 22:22:08

Det låter underbart!

CJ
2013-07-21 - 23:01:45

Underbart! :)

Svar: verkligen! Hoppas du har en underbar dag CJ!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

anna
2013-07-22 - 07:38:37

härligt! :)

Svar: indeed!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Carro
2013-07-22 - 09:22:46

För att spä på colasnacket lite:
Jag tycker Cola Zero smakar bäst. (bättre än den med socker till och med) Cola light är inte särskilt gott...

Svar: har inte märkt eller fattat skillnaden på light och zero..förut var det väl olika sötningsmedel i dom emn nu har de väl samma i båda ?
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Fröken H
2013-07-22 - 11:16:14

Låter som en perfekt söndag! Själv gör jag sista veckan på jobbet innan semestern nu och jag kan inte vänta på att den ska ta slut så jag får vara lite ledig på riktigt. :)

Svar: då hoppas jag din sista vecka på jobbet går fortfort!!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Annika
2013-07-22 - 11:54:03

Fint :)

Svar: tack =)
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

KNULLA MIG
2013-07-22 - 12:34:37

SNYGG DU ÄR <3

Svar: tacktack!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

P i X E L I E - Erica Pettersson
2013-07-22 - 12:38:26

Det låter som du haft en underbar helg!
Jag tycker nästan det bästa med sommaren är just sådana "lata" dagar då man bara njuter av årstiden :D
Hoppas du får en fin vecka och fortsatt sommar!

Svar: du har så rätt..dagarna man inte gör nånting..blir inte riktigt samma sak resten av året eller t ex under vintern.
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Frida
2013-07-22 - 13:30:38

Det låter härligt!

Gratis länkning till DIN blogg! Denna blogg kommer inte att handla om mig utan den kommer att handla om ER och era kläder! Du kan enkelt bli länkad i bloggen och därmed få fler läsare än du har nu. Idén är att du skickar in din outfit bild för dagen via mitt mejl så läggs din bild upp i bloggen med en länk till din, super enkelt och helt gratis! Du behöver absolut inte ha någon blogg även om du vill visa vad du har på dig och du kan även vara anonym om du vill det, så länge du informerar mig om hur du vill ha det. Du får gärna skriva i mejlet var dina kläder kommer ifrån, om du har sytt dem själv eller helt enkelt inte vet.
Du kan nå mig på [email protected]
Välkomna!

Svar: tacktack!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

A
2013-07-22 - 18:26:28

Vad härligt det låter!
Jag giller Coca Cola light (och Pepsi Max).
Inte så mycket just för att det är light-drycker, utan för att jag tycker att vanlig cola lämnar en läbbig känsla på tänderna. Klibbigt liksom! :D

Svar: ja cola är ju inte direkt nån törstsläckare, som du säger, sött och klibbigt..blir ju ofta törstig efter jag druckit det haha
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: