GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

fy fasen vad snygg jag är..host host

2013-07-30 | 18:31:04 | Egocentrerat&Vardagligt

 
 
Dagens outfit på trött och hostandes bloggare!
Fy fasen #1 :  För ömnlös natt på grund av hosta och ickehjälpande cociliana
Fy fasen #2 :  För att man hostar sig till huvudvärk och varje ny host gör att huvudet känns som det ska sprängas.
 
Men så finns det bra fy fasen också..
 
Fy Fasen # 3 : Vad jag älskar mina nya jeans som jag shoppade på H&M i Stockholm förra veckan! Underbar perfekt lös passform som inte känns för stor på "fel" sätt som boyfriendjeans annars tenderar göra på mig..och perfekt mjuka istället för "hårda" som jag också upplevt många boyfriendmodeller. Högre midja som ger en , tycker iaf jag, smalare siluette och snyggare röv.
Fy Fasen #4   Vad jag älskar  dessa klackar - även de från H&M..höga heels men ändå bekväma, snygga guldiga nitar och en lyxig känsla som går både klä upp och ned.
Fy Fasen #5 : så härligt att hitta favoriter i sin egna webshop..älskar den här linnemodellen - sportig och rockig, snygg, retro och siffran 11 är ju min siffra och väskan är också en favorit..finns bara en endaste kvar i shoppen nu.
 
Så trots en faslig hosta, illamående, trötthet och huvudvärk så kände jag fy fasen snygg medan jag sambon och mamma gjorde en tripp till Skövde idag.
Kommentera 2 st

Kommentarer
Helén
2013-07-30 - 21:09:31

Kan bara hålla med, du är supersnygg!

Fröken H
2013-07-30 - 23:06:13

Jeansen sitter ursnyggt på dig! :D


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: