GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

gimme that outfit and cupcake

2013-01-17 | 09:23:22 | Egocentrerat&Vardagligt

Igår kom Karin över igen för lite SATCtittande..dock blev det bara ett avsnitt då vi avbröt för att kolla Sveriges Mästerkock samt Mia på Grötö ( älskar Tabitha!).
Men efter att Karin gått såg jag ett avsnitt till.
Säsong 3 disc 1 avsnittet " No ifs ands or butts"..avsnittet när Carrie träffar Aidan för första gången.
 
Och jag älskar den här underbara färgglada-mönstermixoutfiten. Kappan är underbar!
Och senare i avsnittet sitter de utanför Magnolia Bakery - Carrie och Miranda och äter varsin till synes helt ljuvlig rosa cupcake...åhhh ge mig!
 
 
 
Kommentera 2 st

Kommentarer
Cindy
2013-01-17 - 10:36:47

Besökte faktiskt magnolia när var i New york . Blev en rosa muffins, lite för söt för min smak. Satt även på trappan bredvid där Carrie bodde i serien. Den trappan var avspärrad att sitta på . Antar för mycket folk som gjort det :). Du får ta ett besök till NY tycker jag . Ha en fin dag.

Svar: kan nästan tänka mig att den smakade sockerbomb =)Ja det är en dröm att åka till NY en dag och ta en SATtur =)
Hoppas du har en fin fredag!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Linnéa
2013-01-17 - 12:00:13

Ååååå jag älskar cupcakes, båda äta och baka. Men nuuuu har jag gått upp så pass mkt att jag pajar min ena höft vid löpning så jag har helt och hållet fått lägga om min kost och ja, mitt liv. Det var bara att välja, godsaker eller träning :-(

Svar: Jag är inte alltid så förtjust i muffins och cupcakes..blir lätt torrt..men en del ser så ljuvliga ut att man ju bara måste smaka =)
Strongt av dig att lägga om Linnéa, jag hejjar på dig! Massa kram!
Hoppas du har en fin fredag!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: