GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

fall means fashion

2012-09-02 | 21:57:59 | shopping, provrummet & cravings

foto:jag
 
 
Första riktiga höstdagen idag?
Det blev för kyligt att ha altandörren öppen nu ikväll, det är kallt om golven, mörkret kommer allt snabbare och det är nu värmeljus tända överallt.
 
Dags att klä på sig igen..byxor, långärmat, koftor och jackor.
 
Ovan ser ni ett måste i min höstgarderob.
 
http://avanna.se/collegetrojor/today-collegetroja/

http://avanna.se/nyheter-1/crosspearls-armband/
Kommentera 1 st

Kommentarer
Emma Härnqvist
2012-09-02 - 22:55:02

Men visst är det rätt härligt med höst? Alla fina höstkläder :) Och nu när vi ändå knappt har haft sommar så är det ju bra med en årstid som "aldrig sviker".. Kram på dig Anna!

Svar: jag tycker ju sommarkläderna är de finaste..eftersom de faktiskt syns och inte göms under jackor, nedstoppade i kängor, invirat i halsdukar osv.Nej jag röstar för 20+ 11 månader om året ;)

puss på dig finis
Företagssam Egen företagare inom grafisk design,illustration och foto. Shoppingalen konstnär med stora chokladbegär.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: