GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

3 pics 1 day

2012-11-13 | 18:03:16 | Egocentrerat&Vardagligt

Min dag hittills i tre Instagrambilder:
 
 
1) Min bästa vän Karin kom förbi och gav mig en födelsedagsbukett med mina favoritblommor och färger!
2) Vi fikade på både kaka och godis
3) Har stått nere i källaren/versktan/fabriken och sorterat, vikit, inventerat, strukturerat och planerat. Gör om allting så att jag inom kort ska kunna ha "öppet" kanske nån dag i veckan som en riktig affär så iaf Tidaholmskunderna får komma och klämma, känna och prova plagg, smycken, väskor och sjalar som säljs på AVANNA.
 
Vidare har jag även hunnit med att laga spagetti med köttfärssås samt ta en promenad med mamma.
Kommentera 1 st

Kommentarer
Maud
2012-11-13 - 18:39:02

Det ser vi Tidahölmare fram emot!
Kram

Svar: det låter bra det Maud! En besökare säker ialla fall då =)
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: