GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

fotografiets magiska värld...

2012-03-07 | 14:46:17 | Foto/Fotografering

Jag hittade det här fotot från vintern 2006.
Då pluggade jag fortfarande och fotograf var då det enda jag ville bli..och författare.
Hade ganska nyss köpt mig min Canon Eos 400D samt börjat lära mig Photoshop och gått kurs hos Moderskeppet.

Det är ett självporträtt taget i mina föräldrars trädgård där jag sprang runt i min studentklänning i nyfallen snö...undrar vad mina föräldrars grannar tänkte då...haha.

I alla fall lekte jag sedan med bilden och mixtrade ihop den med flera andra bilder..kanske inte det mest proffsiga men jag älskar lusten jag hade då skaparlusten, fotolusten, redigeringslusten.
Uttrycket.
Samt att jag då vart helt förlorad i fotografiets magiska värld...och jag håller på att hitta tillbaka dit känner jag.

Kommentera 3 st

Kommentarer
Hanna - Mode, smycken och min vardag
2012-03-07 - 14:54:15

Vilken cool bild. :-)

Maria - Min väg till fotograf
2012-03-07 - 15:22:38

Cool bild :D

Grimgoth
2012-03-08 - 12:22:22

Jäkla nice bild!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: