GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

halv åtta hos oss..typ

2012-01-27 | 13:59:28 | Egocentrerat&Vardagligt

Nu har jag och darling varit ute på stan i några timmar och storhandlat hem massa gott!
Ikväll ska vi bjuda hem våra föräldrar på middag som tack för all hjälp vi alltid får och för att de finns där.
Tänkte testa nya rätter ikväll dessutom..lite nervöst.
Hade tänkt trerätters ala Halv Åtta Hos Mig men efter lite begrundande så skippar vi förrätt.

Kvällens Meny kommer väl att låta ungefär så här ( och ja självklart är menyrätterna döpta efter kattpojkarna haha):

Huvudrätt

Biscottis Bakade potatis serveras med kall sås samt olivolja och smör för den som vill
Ozzys Omlindade kycklingfilé med soltorkadtomat och briefyllning
Sallad

Efterrätt

Charlies Chokladmousse la lchf

....

Så nu ska det städas vispas skuras fyllas skivas bres på diskas dammsugas skalas hackas.

Kommentera 5 st

Kommentarer
Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag
2012-01-27 - 14:15:23

Vilka härliga fredagsplaner. Hoppas ni får det toppen. :-)

Jess
2012-01-27 - 15:05:13

Det ser lovande ut :) Ska själv köra något liknande för ett gäng vänner ikväll, riktigt roligt är det!

Kim - Mamma till Victor & bebis i magen
2012-01-27 - 15:59:05

Vart hittar man receptet på kycklingen? :) Lät gott!

sanna -saos.blogg.se
2012-01-27 - 19:40:59

Vad mysigt, hoppas ni får trevligt! :)

Bim HD
2012-01-27 - 22:01:27

Vara en liten fluga i taket - de smakar bara lite sådär... så veva inte åt mig, det är ju bara jag........ :)

Insett - det lär inte bli shopping, alls numera.... skratta eller gråta åt eländet???

Må så grankott... kramis Skruttisen!!!

Bim


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: