GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Marilyn on my finger!

2011-09-23 | 11:51:05 | Lyx

Åh!
Jag känner mig så bortskämd nu när jag varit och är sjuk.
Mina föräldrar har ju kommit hit med mat, tidningar, mediciner, kramar, pussar på pannan i mängder♥
Goodiebagen med choklad och te från Svägerskan
Igår kom min fina vän Ingela hit med en lite krya-på-dig-goodiebag, med en burk fanta, en burk cola zero och ett eucalyptuste ♥

Och idag nere i brevinkastet låg det ett litet paket.
Vars innehåll gjorde mig alldeles varm i hjärtat.
Liksom titta här, har det nånsin funnits en ring som är mer "Jag" ?
Tack så jättemycket Hanna! Du är en så duktig smyckesdesigner! ♥

Kommentera 4 st

Kommentarer
johanna
2011-09-23 - 13:49:16

Vad fin! :)

Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag
2011-09-23 - 14:50:23

Åh har den redan kommit? Vad bra. Tack för dina snälla ord. :-)

Jess
2011-09-23 - 15:06:12

Åh vad fint, blir så glad av att se människor göra snälla saker bara sådär :)



Och Monkiaffärerna... De är ju verkligen något utöver det vanliga, och jag vill verkligen tycka om dom men blir bara trött på den höga musiken och röran :P Känner mig som en gammal tant hehe :)

Annster
2011-09-24 - 01:36:29

Så underbart med alla fina människor :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: