GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

soffa, brasa och Ugly Betty

2011-01-04 | 20:41:39 | Egocentrerat&Vardagligt

Då har jag jobbat klart för veckan..i butiken i alla fall.
Men jag har ju egna företaget att sköta också och WOW TACK för all feedback i förra inlägget.
Man kan verkligen lita på er när det verkligen gäller.
Tusen tack ♥

..fast jag ska ägna en del av veckan åt lite homestyling också.
Tog med mig en liter röd väggfärg hem samt en liter blå..och så lite väggord samt prydnasbokstäver.
Så imorrn blir en göra-om-måla-om-styla-fint-dag.

Men ikväll..ikväll blir det nu tills läggdags, soffa, brasa och Ugly Betty.

Kommentera 4 st

Kommentarer
Mickan
2011-01-04 - 21:04:34

Åhh igen ;) vad ska du hitta på nu? ;)

IKEA blire för oss imorn, ngt du vill ha? ;)

sen ska extra rummet bli klart en gång för alla... och jag har en briljant idé ;) hihi som ja delar me mig av snart ;)

johanna
2011-01-04 - 21:12:38

åh jag vill också måla om! Jag kör med lite mindre förändringar hemma :) Kul men förändring! :)

mickan
2011-01-04 - 21:18:39

Sv: Åhh kommer bli jättefint!! Kan verkligen se det framför mig!

Mmm japp, nu blire total ommålning ;) när allt e bestämt så är du först att veta hihi!

Petra
2011-01-04 - 21:56:07

Så skönt att du fick hjälp! :) Låter som om du har en mysig hemma fixar dag framför dig imorgon! :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: