GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

en ordnaruppsig-eftermiddag

2011-01-31 | 17:27:32 | Egocentrerat&Vardagligt

Börjar få lite klarhet i allt nu kring det här med webshop.
Ringt samtal, mailat en massa läst på än mer, träffade på en bekant på stan som hade lite kunnande och så fick jag lite distans nån timme tack vare sötissvägerskan som fick mig ur hemmet en stund ♥
Och så ska jag få hjälp att få bloggen lite snyggare.
Härligt!

Nu ska jag nog byta om, sätta arslet på motionscyklen och bränna lite kalorier och svettas nån droppe...typiskt dock att sambon lämnat en påse i köket med en väldigt lockande dumlecupcake..

pic made by me

Kommentera 6 st

Kommentarer
Sofia
2011-01-31 - 19:19:03

Jag gillar din blogg mer och mer varje gång jag är inne och kikar på den. Den har precis allt jag vill ha! Massor med små fina bilder överallt, ROSA, en fin kombination av kläder, mode och vardag. Att du dessutom får in lite tränings- och kostprat är bara ett stort plus.

Tummen upp för din blogg! Kram

Petra
2011-01-31 - 19:59:44

träna först och ät sen ;) det gör alltid jag! haha

Babbi - Bloggdesigner & foto
2011-02-01 - 01:11:58

Åh spännande med webbshop! I rosa hoppas jag den blir xD

Tessan - KREATiV text I foto I design
2011-02-01 - 14:50:02

Det där såg tokmyssigt ut. Vill å ha dumlecupcake nu ju. tjurar Hm, bästa att gå och kolla maten.

Anonym
2011-02-01 - 15:56:50

Du får testa att baka brödet, det var jätte gott :)

Åh vilken härlig bild, älskar te! Tummen upp för den nya designen också! Härlig :)

Tone
2011-02-01 - 15:57:18

Det var jag som kommenterade nyss :P Det föll bort :(


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: