GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Bloggarerekord i friskhet..?

2010-12-05 | 10:59:56 | Egocentrerat&Vardagligt

Huuuu huuu..
Anna är syyk.
Proppat i mig Ibumetin för att ens kunna svälja och när jag reste mig från sängen så förvandlades näsan till Niagarafallen.

Har inte varit förkyld på 1,5 år nu...måste vara nåt slags bloggarerekord...? Jag menar nästan alla bloggare är ju sjuka jämt..

Så nu funderar jag på att, ala bloggstyle,

1) klaga en massa över hur dåligt jag mår och sen gå ut och festa eftersom jag "tillfälligt mår mycket bättre"..för att imorrn igen åter klaga över hur dåligt jag mår men inte fattar varför..

2) klaga en massa över hur dåligt jag mår och sen gå ut i snön och alla minusgrader i tunna nylonstrumpbyxor och öppna high heels.. .för att imorrn igen åter klaga över hur dåligt jag mår men inte fattar varför..

3) klaga en massa över hur dåligt jag mår och sen gå ut och festa i snön och alla minusgrader i tunna nylonstrumpbyxor och öppna high heels eftersom jag "tillfälligt mår mycket bättre"..för att imorrn igen åter klaga över hur dåligt jag mår men inte fattar varför..


..och så ska jag dessutom uttrycka mig att ingen har nånsin mått så himla jättedåligt som just jag..ty bloggare är ju , vissa i alla fall, experter på att ta patent på känslor.

Nåväl...tur att jag köpt mig en ny dvdbox samt en ny fascinerande bra Marilynbok.

Kommentera 14 st

Kommentarer
Maria
2010-12-05 - 11:15:32

Haha, precis så är det ju många bloggare som håller på! Mitt i prick! :-) Ska bli kul att höra vad du har att säga om Mad Men sedan. Jag har försökt mig på den boxen två gånger nu, men kommer bara till avsnitt två. Förstår inte allas förtjusning. Får väl ge den en tredje chans om även du stämmer in i beundrarskaran. Krya på dig!!!

Anna J
2010-12-05 - 11:26:40

Hahaha! Kul skrivet! Krya på dig och ha en riktigt go dag. Kramar!

Angel
2010-12-05 - 11:28:55

haha du är underbar gumman,krya på dig

Grimgoth
2010-12-05 - 11:30:30

Har inte varit förkyld på jätte länge så jag ens inte minns när jag var sjuk sist, så jag har nog bloggrekordet?



Kan det vara för jag inte går i tunna nylonstrumpor i alla minus med öppna high heels eller helt enkelt för att jag är Hårdrockare?



We´ll never know!

Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag
2010-12-05 - 12:35:33

Hoppas att du snart mår bättre.

Fred
2010-12-05 - 12:55:17

Ha ha, va du e' skön! Jag brukar köra alternativ Nr 1... ;)

Malin
2010-12-05 - 13:17:52

Haha, låter smart! Krya på dig :)

Erica
2010-12-05 - 13:56:37

Krya på dig och hoppas du får en trevlig andra advent!

Camilla
2010-12-05 - 14:58:17

Haha, fy fan vad bra och du har så rätt. Även jag har stört mig på detta. Typ ; inte konstigt du aldrig blir frisk. När jag är sjuk, är jag sjuk. Massor med kläder och stannar i soffan tills jag är någorlunda människa igen. Kroppen behöver få vila, om man så är illa tvungen att stanna inne nästan en hel vecka.



Krya på dig, hoppas det värsta i halsen släpper efter någon dag.

Moa
2010-12-05 - 15:11:04

Haha så rätt! XD

Hmm, har funderat på om jag ska ta och se på mad men någongång, men har aldrig blivit av D:

Men du får ta och krya på dig! :]

cecilia
2010-12-05 - 16:33:55

sjukt intressant fenomen det där. att de dessutom inte hinner äta lunch pga alla presskontor som måste besökas gör ju knappast hälsan bättre heller..

Alexandra
2010-12-05 - 16:43:01

Tack snälla för infon om homeopati. Krya på dig :) Kram

Marcus Å
2010-12-05 - 19:26:05

Klockrent det där! Jag skrattar så mycket när man ena dagen läser en blogg där personen skriver "ligger här hemma och är så sjuk idag". Nästa dag går man in och läser där det är fullt med bilder från gårdagens festande.... Men vänta nu var inte denna person jättesjuk, nästan döende, tidigare under dagen. Festa verkar man alltid kunna göra... haha



Och du vännen, krya på dig! :)

natta
2010-12-08 - 23:53:50

den där marilyn boken skulle ja vilja läsa :D e den på engelska?


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: