GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

thanks and loves

2010-08-20 | 22:19:33 | Egocentrerat&Vardagligt

Jag har haft en ganska tung vecka rent psykiskt.
Konstigt hur det kan vända ibland. Man vaknar en måndag morgon och känner att världen ler mot en för att nån timme senare känna att man står under ett eget personligt ösregnsmoln och plötsligt ser man bara mörker och det blir svårt att andas.
Men så inser man vilket fanmtastiskt otroligt syddsnät man har i form av familj och en bästa vän.
Min älskade sambodarling som strykit mig över ryggen och sagt att allt ordnar sig.

Man möts denna fredagskväll av när man kommer hem efter en lååång dag på jobbet, att ens fina svärföäldrar varit iväg och köpt en möbel man länge drömt om, som sambon i sin tur  med feber och fruktansvärt halsont monterat ihop tills jag kom hem.

Och så är det mamma, min älskade mamma, som allt som oftast får ta alla smällar när jag är ledsen arg förbannad besviken förlorad tom och vilse.
Som skriver söta mail, fina sms, ger mig kramar fast jag stretar emot och som lämnar s,å söta paket i brevinkastet.

Jag hoppas verkligen att dessa allra närmsta människor vet och förstår hur mycket de betyder. Och att jag hoppas att jag kan och försöker att återgälda all snällhet så gott jag kan.



Kommentera 14 st

Kommentarer
Malin
2010-08-20 - 22:33:41

Åh, vilka finingar som fixar och donar :)

Cissi
2010-08-20 - 22:36:06

Han har ju rätt din lille darling! ALLT kommer ordna sig. Ta vara på allt du får...Jag önskar att jag också hade en mamma kvar som gav mig en kram ibland!



Kramkramkram!

Annster
2010-08-20 - 22:48:07

Vilken underbar mamma du har! :)



Girly
2010-08-20 - 23:43:36

I bland känns livet tungt.

Håller med dig en fin familj betyder allt i dessa stunder pöss Girly

Ida
2010-08-21 - 00:14:05

Vilka fina människor du har runt dig! hoppas du känner dig bättre till mods snart! ibland måste man få känna sig nere, men det brukar vända som tur är! :O) kram!

ANNAWII
2010-08-21 - 07:10:26

Vilken tur att du har så fina människor omkring dig, då är det lättare att ta sig ur svackor.



Kram

egoflickan
2010-08-21 - 10:03:44

Ja, det är härligt när man verkligen känner hur folk bryr sig om en! :)

HANNAS - Bli veckans blogg!
2010-08-21 - 10:31:51

Sv: Tack så mycket! :) Vilken fin blogg!

Bim HD
2010-08-21 - 13:07:46

Mmm, det är när man kommer upp ur svackorna man inser man i sådana lägen inser vilket underbart skyddsnät man kan ha runt sig...

Må så grankott... Bamsekramis Skruttisen!!!

önskar sig ett liknande ibland - gubben är den ende, typ... får jobba hårt... ;)

Emma says style, love & rock and roll.
2010-08-21 - 13:47:26

Man har tur i sådana stunder att man har så fina människor omkring sig. Det är så man klarar sig ur de flesta stunder också :)

guzmania
2010-08-21 - 14:18:28

Vi får hoppas att nästa vecka blir bättre :)

Josefine
2010-08-22 - 19:57:35

Oavsett vad du känner tyngd över så ordnar det sig alltid på ett eller annat vis. Hoppas att du får en bättre kommande vecka.



Kram

Lilla Fröken
2010-08-22 - 21:52:24

Hoppas att det känns bättre nu Anna. Vilken tur vi har som har så fina mammor som tänker på oss. Alla dagar kan inte vara bra, men det kommer ju även många som verkligen är helt underbara. Men just dessa kan kännas så avlägsna när man har sina dåliga dagar. Kram

- Alexandra!
2010-08-23 - 19:35:21

Det är underbart att känna att man har personer som bryr sig - uppskattning när den är som bäst.



Guu, så fint av dem att köpa denna möbel du så gärna ville ha!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: