GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

kall oboy och varm sol

2008-03-07 | 09:23:40 | Egocentrerat&Vardagligt

146310-4788
(foto: jag själv)

Sitter här i soffan i morgonrock och raggsockor och mumsar korvmackor och dricker kall Oboy och försöker njuta lite extra av livet denna soliga fredagsmorgon.

Kanske jag tar mig en cykeltur senare i det finfina vädret ,men kanske jag borde låta bli för idag känns foten jättestel och öm och jag antar att jag gick för mycket på den igår.
Den där gnuttan av förnuft som gömmer sig nånstans i skalen säger att det vore klokt att vila..
Men solälskaren, ångestdemonerna och dumheterna säger nåt annat.
Jaja.
Vi får väl se..
Först och främst ska jag försöka få det fint här hemma..för en gång skull...eller en gång för alla?
fast nu måste jag tvätta händerna...stinker ju korv.


Vad gör ni idag babes?
Kommentera 10 st

Kommentarer
Jelena
2008-03-07 - 09:28:09

Synd! Men tack för beskedet! :)

Karin
2008-03-07 - 09:29:24

mums mums mums:) kramis:)

Angelica
2008-03-07 - 09:45:59

Va gott med oboy och korvmacka :) Riktig hit, hehe.. Idag ska jag intervjua en person för skolarbete, sen så skriva rent den intervjuen :P kanske är bäst att vila foten ändå, om du har ont. Så får du hoppas att det är fint väder imorrn, så kan du cykla då ;) hehe..

GullStina
2008-03-07 - 09:53:01

Ja idag är det grymt fint väder. Sätt dig på en bänk och stek vettja

Erik Keding
2008-03-07 - 10:08:37

En cykeltur i solen lät faktiskt inte helt fel, men jag insåg nyss att jag har inte cyklat på väldigt länge. Eller rättare sagt inte cyklat endast för cyklandets skönhet i sig.

förstår inte heller hur du alltid lyckas få dom mest vardagliga motiv på bilder att bli så jäkla spännande... hur gör du?

Bim H-D
2008-03-07 - 10:22:58

Aha, där kom bildbeviset! Oboy'en och korvmackorna ;) Hälsningen från föräldrarna mitt i tycka-synd-om-läget, hihihi... Väntat på den jö...
Hm, du skulle ju ta det lugnt jö, sa jag inte det? ;)
Vila du din kära fot - den ska vara med länge, länge! ;) OM du hittar lä, och sol... Gå då eventuellt ut och sätt dig och njut... blunda mot solen och dröm dig bort - tänk på något kul, nya bilder, frisk fot och vad du ska göra SEN, inte nu!!! ;)
Själv jobbar man och har nu avbokat träningen, snyft... åker väl hem då efter lunch och slappar? ;)
Må så gott... värmländskan Bim, som dock inte avbokat träning imorgon, än... ... ... ;) optimisten! ;)

Hayley
2008-03-07 - 10:41:59

Åh oboy är så mumsigt!!

Svar: Det är bara underbart att nån bryr sig. Behövs inte så många ord. en vän till mig hade samma problem när jag ringde henne direkt efter jag fått samtalet av min syrra. Hon visste heller inte vad hon skulle säga men det betyder så mycket när folk stannar upp läser och bara "lyssnar" på hur man mår .. tack
Kram Hayley

A
2008-03-07 - 11:02:31

Guuuud, va' gott det ser ut!
Måste nog dricka O'boy till frukost imorgon...

rebecca
2008-03-07 - 12:42:18

guuud vad sugen jag blev på korvmackor! själv ska man gå och rota i kylen och se om man hittar något ätbart ens..

Angelica
2008-03-07 - 12:47:37

Idag har jag en riktig slödag... har solat lite på balkongen, ska ut och traska lite... Nån god lunch sen gymma och bada bastu och leka i poolen med pojken :D


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: