GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

tokdansa lite till en bra låt och tugga bubbelgum..

2008-02-21 | 16:34:57 | Egocentrerat&Vardagligt

146310-4578
(foto: jag själv)

Köpte några snygga hängen/glasstenar igår som jag tänkte göra lite halsband utav..
Jag tycker att de ser riktigt läckra ut...som godis...godis ja..som jag åt väldigt mycket av igår..

Mmm..godis...

Varit en produktiv eftermiddag..Fick skjuts till tryckeriet av min fina vän Ingela och hämtade hem ytterligare ett lass med t-shirts - nytt motiv dessutom. Kommer visa på bloggen ikväll samt skeppat iväg en del av dem till en webbutik..Även skickat iväg beställningar till privatpersoner och svarat på mail.

Nu måste jag sitta en stund och sammanställa lite fakturor och kundregister och så där som ska in i bokföringen..
Sådant där som får mig att känna mig som en verklig företagare..och lite mer vuxen..
Fast första måste jag nog tokdansa lite till en bra låt och tugga bubbelgum..

Kommentera 8 st

Kommentarer
Jessica
2008-02-21 - 16:50:53

Svar: Tycker du? :) Tack!
Hoppas dagen har vart bättre idag!

Kram!

sussie
2008-02-21 - 17:40:18

Spännande att få se t-shirts med nytt tryck :) Hoppas dagen har varit bra och att kvällen fortsätter fint. kram

Elin [ n e v n a r i e n ]
2008-02-21 - 17:44:12

This is Avanna-style: http://sigrid.webblogg.se/1203025820_chlo_sevingy_vs_diane.html ;) Gillar att det går att få tag på sånna toppar hos dig och till ett betyydligt bättre pris.. haha... Och dessutom roligare att ha nåt som du gjort :)

Johanna
2008-02-21 - 17:59:14

Åhh vad nyfiken jag blev nu på det nya motivet... ser framemot att kika in här sen :)
Skulle behöva lite hjälp och tänkte att du förhoppningsvis har svaret :) Hur gör jag om jag vill lägga till en Kategori, exempelvis favorit bloggar i min meny och sedan lägga in länkar där? Kram

Diddi
2008-02-21 - 20:00:55

Annas blogg är BÄST!
Jag fattar inte Blondinbella,hon är hemsk och Kenza är inge intressant.
Jag läser din blogg varje dag,så sjukt grym på att bjuda på dig själv till 100% våga vägra trender och bara vara en skön och snygg konstnär.

XX

Lina
2008-02-21 - 20:13:25

håller på med kameran nu, håll tummarna!!!1

Linda
2008-02-21 - 20:52:01

Du, drinkdate lät grymt bra. Du slipper jag dessutom vara nervös för jag blir bara berusad. Sen kommer jag sitta och säga "Aschå fään Anna, du e schå talangfull, schå inschpireeeer -*hick*-..ande!"

ina
2008-02-21 - 21:06:03

men gud, jag måste ha den(; måste bara fundera lite..


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: