GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

there's no place like home..there's no place..

2008-02-01 | 23:03:30 | Modebloggerskan , Mode & Modestuff

146310-4285
(illustration: jag själv)

Ja borta bra men hemma bäst sägs det ju..och ibland stämmer det.. Stockholm i all ära men det är ju ändå skönt att få vara i närheten av sina egna saker och ting ..sitt egna badrum..sin egna soffa och sin vattenkokare och sina tepåsar..

Fast jag älskar ju Stockholm med..mitt andra hem...och idag hoppas jag att jag fick en ny vän där..
Fikade med Malin innan mitt tåg gick..var skitnervös innan..det är jag jämt när jag ska träffa någon ny..särskilt nån man bara "pratat" med via nätet..lätt illamående och en rädsla över att bli ratad och hatad..
Men jag tror nog jag blev godkänd..hihi..

Kommentera 3 st

Kommentarer
Sofie
2008-02-02 - 00:02:48

Jag brukar vara inne och tjuvläsa din blogg..men jag har inte varit inne på ett bra tag nu, hursomhelst ville jag bara säga att jag tycker du passar otroligt bra i din nya hårfärg! Nu vill jag oxå!
Sov så gott :)

Hayley
2008-02-02 - 14:07:25

Hehe den bilden påminner om mig :)

//hayley

leopardia
2008-02-02 - 14:44:57

älskar hur du fått till de fina ögonen med ögonskuggan. det är en fräsig ärta det här. skitsnyggt helt enkelt!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: