GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Oh mega..Omega

2008-02-28 | 00:47:36 | Smink, Hudvård, Skönhet

Får hemskickat lite produkter ifrån Yves Rocher då och då...vilket jag anser vara en lyx. Hudvård, smink, lotions..ja det är ju lite av en passion för mig.

Har precis tvättat av ansiktet nu från smink och smuts och i några veckor  efter mina tvättrutiner har jag morgon och kväll smörjt mitt ansikte med denna kräm

146310-4686

Riche Creme med Omega 3,6 och 9.
Dels luktar den ljuvligt. Dels återfuktar den och jag tycker att ansiktet känns lent och skönt efteråt och jag tycker att min hy fått en annorlunda...ny lyster sedan jag började att använda den.
Min mamma kommenterade också härom dagen att jag såg så frisk ut om kinderna.

Jag är ganska så kräsen när det kommer till just hudvård i ansiktet. Har ju väldig problemhy och får väldigt lätt mer problem eller väldiga "outbreaks" när jag testar nya krämer, tvålar eller ansiktsvatten.
Men med denna kräm har det funkat fint

Beryg ♥♥♥♥ av 5
Kommentera 5 st

Kommentarer
Oryx
2008-02-28 - 08:15:37

Oj oj. Hur gör man för att få hem massa grejer bara sådär? Verkar himla trevligt.

Amanda
2008-02-28 - 08:41:46

Har samma problem med hyn som du. Så otroligt tröttsamt..

Käthe
2008-02-28 - 11:30:37

Lyx!! :)

stina
2008-02-28 - 12:02:03

jag gillar yves rocher. de har en hel del bra produkter.. och till väldigt bra pris. men just den där krämen har jag aldrig testat.
jag använder deras serie biospecifik som e för torr hud. jättebra grejer..

EN FILUR I MIN MAGE - Caroline.
2008-02-28 - 18:24:09

Ja det är ju super lyxigt att få hemskickat grejor sådär. Speciellt när man verkligen gillar de man får. Den där krämen verkar ju jätte bra! Kul att du gillade den.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: