GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Men visst vore det härligt om det vore en sanning

2008-02-29 | 09:07:43 | Egocentrerat&Vardagligt

Det är nåt väldigt speciellt att vakna till ett litet solsken och uppehållsväder när det känns som varenda morgon i en evighet har varit stormig, regnig och helt blyertsgrå..
Jag får liksom sommarvibbar i hela kroppen och nästan springer in i klädkammaren och drar på mig en sommarklänning och knyter en scarf i håret och med solbrillorna i ena handen knäpper jag på de högklackade sandaletterna med den andra..
Men än är det ju på tok för kallt.

146310-4700

(illustration: jag själv)

Men visst vore det härligt om det vore en sanning.

En annan sak som vore härlig om den vore sanning är om det jag drömde vore sant..ty jag drömde att jag fick på mig mina svarta stuprörsjeans utan problem inatt...de där som just nu bara ligger i min garderob och håfullt skrattar "fetAnna fläskAnna hahaha" var gång jag öppnar dörren..om så bara på glänt..

Nåväl...
Nu ska jag dricka te och svara på kommentarer.

Vad ska ni hitta på idag? Vad gör ni nu?
Kommentera 17 st

Kommentarer
Tobias
2008-02-29 - 09:13:28

svar: go morgon får väl jag säga :D

Tobias
2008-02-29 - 09:19:15

svar: härligt att höra ;)

Tess @ Tess Style
2008-02-29 - 09:19:54

fan vad cool den illustrationen var.

Emelie
2008-02-29 - 09:26:51

Guuuud vilken fin illustration, ÄLSKAR DEN :D

Just nu sitter jag här och väntar på min papi ^^ Vad gör du förutom bloggar och så :P

Lotta
2008-02-29 - 09:29:49

Vilken härligt somrig ill.
och jag som älskar turkost =)

Emelie
2008-02-29 - 09:33:00

Haha jag har också en tendens att sukta på lite shopping, men inget får jag handla :P Nae jag sitter bara och väntar på pappa så jag någon gång får fixa dagens ärenden ^^

Ankii
2008-02-29 - 09:33:13

haha så sant! lite för kallt är det fortfarande :(

sweetmama
2008-02-29 - 09:45:38

Tack för din kommentar om mitt sms på min sida. Precis så som du skriver har mina tankar gått nej, nej jag vill inte. Samtidigt som det i mig att det börjar kännas som ett jobbigt måste.
Har grubblat hela natten nu även när jag sover gnager det i mig....känns jobbigt.

Vilka otroligt fina bilder och illustrationer du har på din sida. Hur ritar du för hand eller använder du något program?
Önskar jag kunde det där så jag får användning av alla mina bilder i byrålådan någon gång.
Tack igen, Kram

Carro
2008-02-29 - 09:47:33

God morgon!
Svar: Ja, vi bör nog starta en hat-klubb. Lista-n kan dock komma att bli lång! ;P Får väl starta en PLUS-klubb också. Men bara riktigt "snygga" bloggar får ju så klart vara med.. *tjejfasoner ála högstadiet*

Nu sitter jag och knaprar i mig en morot och skall få i mig ett ägg o lite vatten, sen ut och gå och hoppa hopprep. Ja, på fullt allvar. Hopprep är nog bland det
mest effektiva träningsredskapen för bättre kondition. Sen hem och träna med T:s hantlar. För de allra flesta av mina jeans, hänger också i garderoben och hånar mig! De säger att jag är tjock, och det finns inget att säga emot, rumpan platsar helt enkelt inte där längre... *suck*

ina
2008-02-29 - 09:51:14

jag tittar på alla dina fina bilder och är glad att din blogg finns så jag slipper dö av uttråkning (: sitter här och tycker synd om mig själv som nyligen fått en hjärnskakning=(

Hanna
2008-02-29 - 10:04:46

Vilken fin illustration! :)

Tyckte ändå private practice var ganska bra, men på nåt sätt var det något som saknades, typ de andra från Grey´s.. :) Jag kommer säkert se det nån mer gång men det kommer inte vara speciellt kris om jag missar ett avsnitt som det är med Grey´s ;)

Just nu sitter jag i sängen, ska ta en dusch och sen äta lite frukost samtidigt som jag ska plugga. Sen ska jag ha redovisning i skolan och efter det till sjukgymnasten. Sen är det äntligen helg.
Vad ska du hitta på?

Kramar!

stina
2008-02-29 - 10:55:51

fin bild!

jag jobbar idag, som vanligt.. hehe

Angelica
2008-02-29 - 12:30:17

Ta igen mig från gårdagen, och plugga lite. :P Och städa inför imorgon ;)

Carro
2008-02-29 - 13:02:12

Ahh... Nu skall jag hoppa in i duschen, efter ett träningspass ála Rocky! ;) Minus snöpulsandet o det dära... Ehm.. Start clubbiing var det ja. Hm. Får väl ordna en alldeles egen kategori för det då. Och så måste vi komma på nån klatchig titel... O så får du illustera nåt passande. =) Låter det som en plan eller vad?! =P

tessandraken
2008-02-29 - 13:06:14

haha...jag har oxå såna pratande byxor i garderoben!!!

annika
2008-02-29 - 17:20:20

vilka fina illustrationer du gör. Hur gör du dem?

Wysteriia
2008-02-29 - 18:00:13

Åh vilken fin illustration :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: