GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Let the weekend begin!

2008-02-29 | 18:02:05 | Egocentrerat&Vardagligt

146310-4704

Helt jättebra fredag hittills trots det tråkiga storstädandet hela förmiddagen som resulterade i en trasig dammsugarpåse som sprack över sovrumsgolv + halva toalettstolen - som ju var nyskurad..

Mysig och mumsigt god lunchdejt med Stefan - superb baguette med ost och grönsaker plus en halv chokladboll och himmelskt god latte.
Sen gick jag en sväng till mitt förra jobb och sålde lite t-shirts.

Gick till systemet och köpte en flaska Tequila Rose
och en Martini i "tackförattdufinnsjagförsökergetillbakalitegrannaför allt duständigtgermig"present till min underbara mamma.
Mamma kom förbi och vi tog en härligt uppfriskande promenad i det vackra vädret...och jag kan nog inte nog betona hur promenader med mamma får mig att må bättre..på alla plan.

Tillbaka in i stan och till en hårsalong där jag köpte nytt schampoo + balsam och fick en hårspray på köpet...Har köpt med "vanliga" schampoon och balsam ett tag =  Sånt man kan köpa på Ica..Men vad gäller just hårvårdsprodukter så är det verkligen skillnad tycker jag på billigt vs dyrt.

Efter det köpte jag mig en film och sedan blev det helgmats+helggodishandlande med Stefan på Ica..
Nu sörplar jag på helgens första drink..

Let the weekend begin!
Kommentera 10 st

Kommentarer
Nathalie
2008-02-29 - 18:07:54

vad härligt det låter =)

Sara
2008-02-29 - 18:14:57

Va gott med lite tequila rose..

Mani
2008-02-29 - 18:17:02

WOOHOOOO!!!

I dag damp två superfina t-shirts ner i brevlådan. Kan omöjligt välja vilken som blir bäst som party-outfit. Blir nog tvungen att gå ut både fredag och lördag. :)

Malin Harju
2008-02-29 - 18:18:04

Ha en toppenmysig helg, gumman! Själv sitter jag med ett glas vin och ska precis in i bastun med Johan. Efter det middag, enchiladas m feta och spenat, och sedan film och choklad i soffan iklädd den härliga vapendragaren "Chanellen"!
Må så bäst, fina du!

Kramalin, Ekoblogg www.ekoblogg.blogg.se

Josefine
2008-02-29 - 18:22:20

coolt bild! (:

Missjeni
2008-02-29 - 18:22:56

Vilken fin klänning du har på dig på bilden :) Jag har också städat idag, dock slapp jag en trasig dammsugare :P Hoppas du får en fortsatt bra kväll!

Linda
2008-02-29 - 18:24:49

Hoppas du får en fin helg! Kram

Hanna Sjögren
2008-02-29 - 18:48:35

Anna, jag är jättenöjd med min t-shirt från dig. Du gör ett mycket bra jobb och jag hoppas att många följer mitt råd; köp t-shirts från Avanna, ni kommer inte ångra er! :)

Lisa
2008-02-29 - 22:03:32

Härligt, härligt. Ska förpassa mig själv till fredagsstämningen också, har suttit och svurit över en essä jag har slutinlämning på hela dagen, men nu... Ska nog blanda till en drajja till att börja med, käka lite (har laddat med brieost och aprikos-valnötschutney) och runda av med en kaffe å en whisky. Och lägga mej så att jag hinner bli utsövd innan det r dags för gymmet i morgon, för e man pigg är det förbannat roligt att gå dit :)

Fredagskram!

Mickan
2008-03-01 - 14:42:06

Åh vad länge sen jag drack tequila rose! mumma!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: