GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

dagar för sol, glamour och accessoarer

2008-02-27 | 09:43:33 | Accessoarer

146310-4674
(foto: jag själv)

Goodmorning to ye all.
Hoppas ni sovit gott.
Men fy fan vad less jag är på pissvädret nu - ständiga stormvindar, jävla regn och allt är bara grått grått grått.
Blä.
Jag behöver ju ha solsken i livet. Ljus, värme.
Dagar att bära solbrillor på.
Dagar då man får klä i sig annat än vindtätt, vattentäta skor och paraply som enda accessoar.
Damn.

Kanske att jag piffar till mig idag bara för att...Köpte ju dessa snygga billiga blåa armband på Lindex förra veckan.
..ja...vad ska man göra nu då tro...


Vad ska ni göra idag?
Kommentera 9 st

Kommentarer
S T E L L A
2008-02-27 - 09:54:30

ja ska kolla på sex och staden, vara med min pojkvän å mysa inomhus, regnar ju så mkt utomhus så det blir myyyys!!!

Lottis
2008-02-27 - 10:05:39

Jobb här, som vanligt ungefär. Kanske kan komma iväg lite tidigare idag. Har ett barn kvar efter 15:10, så inte helt omöjligt. Skulle vara skönt. Ev ska vi in och kolla bokrean lite.
Har planering nu egentligen, så måste väl ta tag i mitt liv. Skriver sammanfattning av vårt tema, och eftersom vi inte varit dunderbra på att dokumentera, så är det inte helt lätt... *hm*
Nä, bara att ta tag i saken. Ha en bra dag! Kram på dig!

Att ha det gott
2008-02-27 - 10:07:42

MYCKET viktigt medelande hos mig idag

Emilia
2008-02-27 - 10:08:14

Morning sunshine! :)

Vill också ha sooool! Regnade hela dagen i går här och i dag är det mulet... Suck!

I dag blir det förhoppningsvis promenad med mamma och hund, träffa arbetsgivaren och utföra lite småärenden.

Mia dh
2008-02-27 - 10:10:47

Godmorgon, har inte sovit mycket men livet rullar på som vanligt denna dag:) Ha bästa dagen och kul att min tröja är på väg.

Angelica
2008-02-27 - 10:38:19

Det vore hemskt härligt med vår nu. Skulle egentligen ha gått i skolan idag, men orkar inte, för vaknade med huvudvärk :/ Så då blir det till att försöka plugga hemma istället.

Missjeni
2008-02-27 - 10:59:41

Snygga armband :) Här vaknade jag och kollade ut genom fönstret och fick syn på snö (?) Så det är vitt :P Blir att gå till skolan om ett tag sedan hem och ta det lugnt.

Bim H-D
2008-02-27 - 11:43:59

Göra idag?
Hrmpf, svara på konstiga? frågor tills klockan är 17.00 och sedan reda ut alla kladdar till läsbara saker... dvs, logga ärenden ;) Sedan hem och käka och sova - tror jag ;)
Må så gott... värmländskan Bim, som behöver sol och värme... dock ingen ytterjacka på idag, men väl fleece!!! ;)

Becka
2008-02-27 - 20:36:06

Jag är också så där svinigt trött på blåst och regn! Ge oss sol och värme!
Jag är definitivt sugen på väder som innebär ingen jacka, sandaler och SOLBRILLOR!!!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: