GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Strumpor, hårsnoddar och svarta tuschpennor

2008-04-17 | 01:28:21 | Egocentrerat&Vardagligt


146310-5446
Köpte mig ett nytt skissblock idag samt några svarta tuschpennor...lyckas tappa bort alla mina svarta tuschpennor..eller så gör jag slut på dom..

Strumpor, hårsnoddar och svarta tuschpennor är sådana där grejer som "äts" upp..försvinner...där i ena sekunden borta i nästa..


I alla fall..tänkte att jag ska skissa/rita minst en bild på vanligt hederligt "pennapapper"vis nu..inte bara sitta och rita i datorn...fast nu färglade jag ju delar av den där pennapapperbilden i datorn i alla fall..
Kommentera 1 st

Kommentarer
Martina
2008-04-17 - 09:27:30

hårklämmor är något som äts upp i det här hemmet.. vet inte hur många gånger jag köpt nya :/


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: