GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Mascaratankar, långa fläskfiléer och chokladfingrar

2007-03-17 | 11:08:23 | Foto/Fotografering

146310-1127
Konstiga drömmar hela natten om stora Coop Forumbutiker, långa fläskfiléer (?) och mystiska grannar.
Molande begynnande mensvärk pågår i kroppen och solen har gått och lagt sig i något moln.
Menmen, det varkar inte särksilt kallt ute och jag sitter här med en hääääärligt kaffemedvarmmjölkochkanel samt en Nutrilette Browniebar som smälter underbart både i munnen och mellan fingrarna *sölmaja*

Snart ska jag och mamma gå på en jättelång långpromenad uppe på berget. Hon kom hem från Stockholm igår kväll och jag hälsade på en snabbis och fick en kopp te och två mascaror - båda från Rimmel. När det gäller Rimmel så frångår jag litegranna min princip om att inte använda "vanlig" mascara - jag förstår ju inte grejen med icke vattenfast mascara, men RImmels i röd förpackning som inte är vattenfast är en utmärkt "basmascara" att grunda med för fylliga fina fransar och sedan ta en vattenfast ovanpå.
But that is my humble opinion...

Now I have to get dressed...synd att jag inte minns den ursnygga outfiten jag tänkte på innan jag somnade...så dumt.
Kommentera 9 st

Kommentarer
Lottis
2007-03-17 - 11:36:07

Hej hej! Tillbaks från utlandet... Snacka om att shoppinghysterin infann sig i London... =/ Tyvärr var ju inte ekonomin därefter, men ett par grå ballerinaskor och en väska hittade jag på New Look. Sen blev det en A-top på TopShop oxå, så jag får väl vara nöjd med det... Btw, bilden här ovanför får mig att tänka på SATC... mycket. Vill ha boxen NU! Ha en bra lördag! Nu ska jag åka och handla! Kram på dig!

Malin
2007-03-17 - 16:26:46

Jag ska absolut fundera på det över helgen :D Precis tillbaka från Labero nu!!! NICE! Nu en dusch ;)

Karin
2007-03-17 - 17:17:31

bara älskar bilderna på inglägger här under:)

Sweetheart
2007-03-17 - 17:23:48

Åh en sån rosa och söt bild! :) Me like! Långpromenad låter trevligt, hade jag också tänkt ta, men blåste så j-a mycket så skippade det :/ Hoppas du har en bra dag! Puss o kram!

Estelle
2007-03-17 - 18:35:19

ball bild!

Miliiz
2007-03-17 - 18:47:39

Du ahr så häftiga bilder !

Isabella
2007-03-17 - 19:24:24

Anna; jag älskar min specialgjorda latte, men misstänker att lillen inte är lika förtjust i den, därav hans fisande! hihii
Du har bra latteidéer du! Må gott ock kram!

Emmelie
2007-03-18 - 11:52:37

Awo, vad jag älskar dina bilder. Kanon snygga!

leopardia
2007-03-20 - 12:38:13

den där väskan är sjukt snygg.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: