GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Åhh...vilken solig, men ack så äcklig dag!

2007-03-28 | 16:09:39 | Illustration/Teckning/Konst/Design

146310-1184

Näe jag känner mig inte alls bra idag...allt känns krypigt och grusigt.
Jag har ingen matlust alls, viket inte är likt mig, vilke resulterar i att jag inte kommer på eller tar mig för något att äta, vilket inte är likt mig...och eftersom jag inte äter så sjunker mitt blodsocker och med det humöret och jag gråter just nu för minsta lilla och tycker bara att jag är än äckligare och bläigare än vad jag kanske är normalt...huh?

Konstigt att jag kan tycka jag är tjockare när jag inte ätit nånting...

Sen är det det "bölderna" i nyllet...spacklar över dom så gott det går när de ständigt vätskar sig och spackel på spackel kliar i solvärmen och ansiktet känns bara genomsnuskigt knastrigt, men vått...blä.

..jaha,,,nu blev jag sugen på en sak att äta...Budapestbakelse...för fan Anna! Bli sugen på spagetti eller nåt normalt!...Smoothie och mackor skulle kunna gå...men näe...jag skulle ju dra ned på brödet ju.
Typiskt, bara för att jag inte ätit skriker magen efter vad som helst...som är onyttigt...vilket ju inte heller är bra.
Hatar att känna den här otrivselkänslan i min egen kropp.
Åhh...vilken solig, men ack så äcklig dag!
Kommentera 7 st

Kommentarer
Sofia*
2007-03-28 - 16:27:29

Bättre med bröd än ingenting alls *låta mammig*

Julia
2007-03-28 - 16:32:18

Du jag känner mig inte alls bra med jag heller. Har haft smällslag mot magen... aj aj! Det dunkar typ hela tiden. Solig dag håller jag med om! ^^

krya på dig!

Felicia
2007-03-28 - 16:35:53

Oh, stackare! Vet hur det är med hudproblem. Pest! Särskilt när det är sol och man vill slippa concealer och foundation

Isabella
2007-03-28 - 16:41:54

Anna, det kanske är klen hjälp, men det finns alltid ngn som har det värre, tänker jag så, så mår jag bättre, allafall för stunden. Om stunden blir tillräckligt lång så går känslorna över!
Shites pommefrites..själva har vi kanske kräksjuka i huset, vet ej ännu, och det ska du vara glad att du slipper! Kolla in så berättar jag...
Må gott och du ÄR fin som du är! TA ÅT DIG! :O))

kina
2007-03-28 - 17:05:18

Jag befinner mig i Italien jag (inte Kina men dit kanske man skulle ta sig en vacker dag..), och det är minsann tur att det finns ikea så man kan införskaffa sig en årsförbrukning av Finax shake&bake rågbröd var man än är. Utan grovt bröd hade jag nog gått och dött. För övrigt har jag ingenting att klaga på :) -för det som fattas kompenseras nästan alltid av något annat!

Lisa
2007-03-28 - 18:06:27

smoothie är gott!

Anna
2007-03-28 - 22:17:01

Kina: Haha tänka sig att IKEA ibland kan vara räddaren i nöden.
Vad pysslar du me di Italien då, förutom Shakear and Bakear?
Kramar!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: