GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

I do not need to buy more..

2007-07-11 | 19:23:20 | Illustration/Teckning/Konst/Design

Älskade kära läsare! Nu är jag hemma igen efter lite mer än ett dygn i Göteborg. Fyllt med fika, lax, grillbuffé, hotellmys, pasta, allsvensk match, klackar som fastnade i kullersteen, trötta fötter, ryggvärk, pasta med mozarella och basilika, 7elevensmågodis, take awaylatte, te och macka, kanelbulle och natlurligtvis SHOPPING!

Ny kjol, ny klänning, nya shorts, nytt linne, ny scarf, ny skiva och ny t-shirt....
Och jag som kände så här typ, innan jag åkte och garderobsstädningen..

146310-1865


..men ja..tanken var bara flyktig och absolut helt borta när jag väl var framme bland alla affärer.

Nu ska jag svara på alla era kommentarer, dricka te och hämta andan...känner att kroppen inte är helt hundra, efter den lilla kräkningsstunden igår morse, sen tåg och stress i storstad, likadant idag samt en långpromenad med mamma 10 minuter efter hemkomst...

Bilder på shoppingen kommer senare ikväll..var så säker!
Kommentera 21 st

Kommentarer
ulrika
2007-07-11 - 19:56:46

Oj, vad du handlat.
Skön illustration!

Malin
2007-07-11 - 20:02:27

Åh, Göteborg...saknar den sköna staden ibland...
Verkar som du haft trevligt med tanke på omständigheterna (kräkset) och det är ju bra! Och shopping mår man ju alltid lite bättre av, eller hur? ;)
puss gumman

Tova
2007-07-11 - 20:25:53

haha där ser man..det var väl jag som ibillade mej nått dårå :)
Bra att du köpta jox iaf. Själv var jag tvungen att spärra mitt kort och skaffa ett nytt så jag har typ inte handlat nått på en vecka eller så..känns rätt bra
haha..men det lär ju inte hålla i sej.
kram

Mia
2007-07-11 - 20:26:32

Bra att du äntligen är hemma! :) Jag har också soppat idag, fast bara i Haparanda ;) Shoppade nya grejer till min nya lägenhet :) Bilder kommer snart i bloggen ;) Kram!

Marlene
2007-07-11 - 20:32:57

Svar: Haha, men det VAR blå himmel igår.. Men jag tror det var vid samma tid som du satt och hångla med toastolen? Glömde ju att tipsa dig om Bolagret förresten.. Men det får bli nästa gång. ;) Spana in www.bolagret.se så länge. Fanns det ett ställe som hette Senses?! Detta måste undersökas närmre! :D Ser fram emot bilderna på allt du shoppat! Kram!

starish
2007-07-11 - 20:38:02

hittade du pärlaffären gumman?!

Minna Hokka
2007-07-11 - 20:39:19

JA DU ÄR HEMMA!
Tyvärr så får jag inte åka :(
Kram söt

Sofia
2007-07-11 - 20:44:01

Låter som att du har haft en bra dag! :)
Haha, härlig illustration! Så sant!

Maja
2007-07-11 - 20:55:00

Det är ju nästan lag på att man måste shoppa när man åker till en annan stad. ;) Tja, ursäkterna är många när det kommer till shopping, brukar min älskling säga. :) Ser fram emot att se de nya förvärven! Kram

Sweetheart
2007-07-11 - 21:02:30

Skönt att höra att du haft det bra och inte behövde kräkas något mera! Roligt med mobilbloggandet unger tiden, så vi kan följa dig ;)
Har precis kolalt igenom dina inlägg om garderobstädning, kläder och skor... Och shit, tjejen, du har mycket av den varan! Klagar inte din kära sambo? Det gör min :P
Puss!

Sofia
2007-07-11 - 21:06:05

Låter som att du har haft det alldeles underbart! :) Tur att kräket gick över!!
Här jobbas det på för fullt. Hinner knappt blogga nåt och än mindre läsa hos andra. Satt och läste ikapp massa inlägg här nu. Kul att få en kik in i din garderob!! :) Jag vill också ha sådär mycket kläder och sådär mycket space!!
Kram på dig! :)

Sara
2007-07-11 - 21:06:40

gud va härligt att komma bort hemifrån, hade ni mysigt? :) kramkram

Lotta
2007-07-11 - 21:19:50

Det är ingen fara.. misstänkte att det antagligen inte skulle bli nåt när jag läste att du mådde kasst, så då gjorde jag upp andra planer =)

Fia
2007-07-11 - 21:29:55

åh hujeda mig det måste vara läskigt att få sådana stunder. Hoppas du har haft det superi Göteborg! Kram

alexandra
2007-07-11 - 21:37:46

Ser fram emot att få se bilderna på shoppingen (:

Fabiola
2007-07-11 - 21:47:25

Hej!Satt på stan å fikade idag, helt plötsligt kommer det en tjej å går förbi, instinktivt täänker jag hälsa, tror att det är en gammal kompis eller så...sen precis när jag tänker knacka kommer jag på att det ju är du!Jag gasta åt min sambo att det ju är du, din blogg som jag jämt läser!Har varit med så länge nu (utan att kommentera innan dock) att det känns som jag känner dig....tänkte ändå bara passa på å skriva nu å samtidigt säga att jag tycker att du e sjukt grym å att jag verkligen, verkligen förstår det du skriver om, dina känslor...(vet att d e många som skriver så, men jag KAN verkligen inte låta bli)
Puh, d blev långt, men en jätte bamse kram till en tjej som definitivt verkar ha hjärtat på d rätta stället, å d e d fan inte många som har!Puss puss

Lida
2007-07-11 - 21:56:27

Åhh va kul. Ser fram emot bilderna:)
svar: det va så lite. Jag älskar modette. Tycker se är underbara!

alexandra
2007-07-11 - 22:02:40

Svar: Elle är faktiskt bra i många utgåvor, det håller jag med dem om. Vouge är bra bra. Damernas Värld har jag faktiskt aldrig läst om jag skall vara ärlig^^

Lisa Walker
2007-07-11 - 22:10:32

Kul med shopping, ingen nyhet för nån men ändå ^^
Vad köpte du för klänning då? är också sugen på en ny :)

anna
2007-07-11 - 23:43:56

Fabiola: Men oj..vilken underbar kommentar. Först och främst : Tack så jättemycket för dessa ord! Jag tar dom till mig och sparar dom i hkärtat..blev så glad för denna kommentar att jag ropade på min sambo så han skulle läsa med.
Hmm konstigt för jag gick i göteborg idag och kände vid ett tillfälle att jag typ var iakktagaen av en läsare..ingen kuslig känsla utan tryggt..det kanske var du då?!
Och vad underbart att du inte ändrat uppfattning om mig efter att ha sett mig i verkliga livet! TAck så hemskt mycket för det här Fabiola!
kramar!

Anna Lindahl
2007-07-12 - 09:42:51

hej min babe, vilka snygga plagg du införskaffat:)lät som ni haft det riktigt mysigt :)Skönt att du är hemma igen tycker jag :)puss på min Anna/A


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: