GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Pärlor och paljetter, lattes och fotoplaner. Nya Smycken!

2007-02-07 | 21:06:40 | Smyckesdesign

146310-828
Nu har jag pärlat en liten stund, flisat sönder mina tumnaglar när jag bråkat med silverkedjan och bindöglor samt tappat en del pärlor under mitt arbetsbord. men tre stycken armband blev det!

Jag tog nyss en liten kvällspromenad. Det var kallt och glashalt men det har slutat snöa i alla fall. Ångrade att jag inte tog med mig kameran och fotade en del buskar och träd som mest såg ut som stora bomullshögar. Nåväl, det får bli imorgon kväll, tror nog att snön ligger kvar på taken i några dagar. Ska även fotografera lite vid kyrkan imorgon kväll för belysningen där när mörkret faller in är skitsnygg. Träden ser ut att vara av silver och den vita kyrkan ser magiskt blå ut.

Men nu ska jag ta mig en varm dusch, en varm och god kaffemedvarmmjölk och inspireras utav mina nya pärlor och se vad jag kan göra för något med/av dom!





146310-827
Kommentera 5 st

Kommentarer
Karin
2007-02-07 - 21:54:11

åå det med rosa var supersött:)
ja blev så.. hade inte hunnit gymmet på en vecka så ville träna lite styrka, man får sån träningsvärk mellan gångerna annars. Så hade jag disco nu ikväll! så sjukt kul! var nog den roligaste träningen jag varit på jättelänge:)
det där grått å blått å mystiskt lät verkligen spänningsfullt, såg det verkligen framför mig:)

Lovely Li
2007-02-07 - 22:35:04

Hej din överkreativa människa, du kommer få bli min mentor... Du, måste berätta, jag är så glad! Har hittat två riktigt schyssta soffor på blocket. Jag är annars ganska allergisk mot att köpa begagnat just när det gäller soffor eller dylikt, men dessa VAR fräscha. Man ser ju liksom på fotona också vad det är för miljö sofforna stått i! Jaja, i alla fall ska min käre styvfar kolla på dem imorgon och godkänna dem, sen slår jag till.

Sen ska det fixas på Trädgårdsgatan 22!!! Visst ska det bli roligt att pyssla!!! Jag hoppas i alla fall att du tycker att det ska bli roligt!

På tal om helgen... jag och Luna är inte helt bra än, och jag vet inte om jag typ har Salmonella eller något, du ska nog undvika och hänga på även om det hade varit hur kul som helst!!!! Vill inte äventyra hälsan på min kreativa inflyttningsstajlare!!!??? Håll gärna utkik efter schyssta retrogrejer som vi kan pynta med och även köksbord, soffbord, hyllor... Säng köper vi ny och resten behöver vi... Puss så länge!

Liv
2007-02-07 - 23:43:53

Jättefina, blir så sugen själv på att göra något kreativt :-)

Anna
2007-02-07 - 23:45:58

Karin:Åhh låter härligt...och att du har en så sund o frisk inställning till träning..du tränar mycket men för att äär kul o nyttigt snarare än mani o tvång som så många andra gör.

Ja det är jättefint verkligen vid kyrkan..sen är det samma typ av belysning på ett annat ställe i stan vid vatten =)

Lovely Li: Ahh jag blir gärna din mentor ;) Då ska vi ha veckppicknicksmöte i parken med Luna och kritor o alkhohol o smoothies =) hihi
Hmm jag är ju ganska så emot second hand o begagnat vad gäller allt, men jag litar på dig att de är fräscha =)
Åhh vi ska åka till Ikea o Lagerhaus och Marimekkobutiken i Skövde - woohoo!

Jag tänker minsann vara hos dig jättemassa ofta, du slipper inte undan!

Ok..men jag kanske kan komma sen närmare flytten eller så kan jag ju börja ordna lite på det nya stället =)
Åhhh hoppas ni blir friska bums!
puss!

Anna
2007-02-07 - 23:46:38

Liv: Kul att man inspirerar till skaparlust, hihi. Tycker defintivt att du ska få utlopp om du känner lust - det är så härligt!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: