GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

*men vi kan ha mötet hemma hos mig imorgon - jag kan baka scones!!!"

2007-02-28 | 07:59:00 | Vardag

*men vi kan ha mötet hemma hos mig imorgon - jag kan baka scones!!!"
...ja så där lät jag igår när vi bestämde att vi skulle ha vårat första planeringsmöte inom klassen inför utställningen....

Jag söker ibland så desperat efter andras gillande och att jag ska vara till lags och snäll och duktig och fröken Mys att jag häver ur mig just sådana där saker som att jag ska bjuda på nybakade scones.

De kommer inte förrän mellan 10-10.30 nån gång och jag vill med äta scones...men jag är hungrig nu!!!!
Vill äta en Nutrilette Browniebar och dricka kaffemedvarmmjölkochkanel...
Men det känns lite väl maffigt att äta den, sen om två timmar äta scones för att klockan 12 äta lunch med pappa på lunchbufférestaurang.

Japp, det är verkligen ett modernt I-landsproblem  - Hjälp - det är risk att jag har alldeles för mycket mat på bordet!
Kommentera 5 st

Kommentarer
Sweetheart
2007-02-28 - 08:25:37

Åh, nybakade scones med hallonsylt är hur gott som helst, och en kopp te till det! :) Fick inte tag på gnt blåbärste förresten, för leta vidare efter det ;) Hoppas du får en bra dag! Kram

Anna
2007-02-28 - 08:30:06

sweetheart; mmmm ost som smälter o marmelad, rykande varma scones...ahhh...

hihi det är mumma det!

tja annars får jag posta ett paket med te i till dig ;)
kram

UmmaGumma
2007-02-28 - 08:31:58

Åh lycka till med dina scones! Det är ju för gutt :)

Amanda
2007-02-28 - 09:25:21

Vad smarrigt det låter med nybakade scones! =)A

Johanna
2007-02-28 - 09:43:39

Hittade din blogg igår via Veckorevyn-Ebba, och jag ska skamset erkänna att jag tillägnade hela eftermiddagen (på betald arbetstid!!) att läsa igenom alla din inlägg sen december ifjol!
Oj, vad jag gillar din blogg, tycker du skriver roligt & smart och sen känner jag väldigt mycket igen mig i en del av dina inlägg, trots att jag är 8 år äldre än du och är gift och har två barn....
Hoppas verkligen nån tidningsmänniska får upp ögonen för din blogg, tycker du är värd att få skriva i ett stort, glossigt magasin.
Har nu lagt till dig i "mina favoriter" så keep up the good work!
Kram Johanna


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: