GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Läs detta och känn dig upplyst..onödigt vetande.

2006-12-30 | 21:26:50 | Vardag

1. Vad heter du?
Anna
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja?
Hmm mitt andranamn som förstanamn i så fall..Eleonor.
3. Vilka andranamn tänkte dina föräldrar ge dig?
Fick nog heta precis det de tänkte
4. Vilket stjärntecken är du?
Skorpion
5. Vart bor du?
Tidaholm.
6. Bott utomlands?
Bara i drömmarnas land
7. Flyttat antal gånger?
10, 3 inom Stockholm och 7 inom Tidaholm
8. Vart skulle du vilja bo?
 Paris

Utseende
1. Hur lång är du?
158 cm
2. Hur mycket väger du?
Idag är en bra dag: 53.5
3. Hårfärg och frisyr?
Obotligt rakt, blond brunette
4. Ögonfärg?
Isblå och smaragdgröna beroende på väderlek och årstid
5. Mest nöjd med?
Mina nagelband - perfekta enligt nagelvårdaren
6. Minst nöjd med?
köttfärslimpalåren, kojuvret till hängmage, hyn, längden, näsan
7. Skostorlek?
37-39 beroende på skomodell och menscykel
8. Glasögon?
Ja, glasögon och linser
9. Har du några piercingar/tatueringar?
nepp, bara naturliga hål och diverse tuschfläckar av misstag
FAVORITER

1. Filmer?
JFK; Dirty Dancing, Borta med vinden, Star Wars 4-6.
2. Låtar?
Det mesta som Oasis, Suede och Weeping Willows gjort.
3. Årstider?
Sommar, lång het sådan tack
4. Mat/dryck?
Pasta på Michelangelos i Gamla Stan, stockholm/ Te
5. Djur?
Katt
6. Färg?
Hmm oroväckande har jag det senaste börjat gilla rosa mer o mer..
7. Parfym?
Blue light från D&G, J.LO's "Glow" och Tommy Girl från Tommy Hilfiger
8. Tv-program?
Sex and the city, Nord och Syd, Cityakuten
9. Sysselsättning?
Fika, mysa, pyssla, fota och skriva
KLÄDER

1. Vad använder du just nu för jacka?
En svart ullkappa och en gråsvart dunkappa, båda H&M
2. Vad använder du just nu för skor?
Mina grova Mcboots med helplatåsula från Ebay
3. Favoritfärg på kläder?
Matchar och mixar och mismatchar allt hejvilt
4. Favoritmaterial på kläder?
Denim and Leather
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu?
Allt jag sett Kirsten Dunst och Scarlett Johansson ha på sig det senaste året
6. Favoritaffärer?
H&M och Ebay
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden?
hmm avbetalningen på H&M går på 325 i månaden..utöver den kanske 400-500?
8. Favoritmärke?
Mitt födelsemärke på höger smalben.
GREJER

1. Plånbok:
Visitkortsetui, Kreditkortshållare med Marilyn Monroe på samt alla jackfickor och väskor
2. Tandborste:
Ny grönvit
3. Smycken:
Svag för ringar..men tillverkar hellre smycken än använder...
4. Solglasögon:
Pilot
Underkläder:
Har det mesta.
6. Nagellack:
Svart, rött, rosa
7. Mp3:
Ja min nya fina rosa Ipod Nano 4G
Mobil:

den däringa orangeavita ericsson walkmanmobilen

Tack till www.svartkajal.blogg.se där jag snott listan ifrån.

Kommentera 5 st

Kommentarer
Hannah
2006-12-30 - 21:28:45

Engla saknar personlighet,liksom, robot personlighet enligt moi.
Men men, smaken är som baken!

Rolig lista ;)

Girl Goes Mom
2006-12-30 - 21:50:15

Kul sätt att låta dina bloggläsare lära känna dig på ett ytligt plan :)

Anna
2006-12-30 - 22:02:09

Hannah: Hmm kanske att hon valt att inte göra bloggen så personlig, den är ju mest riktad kring en sak: Mode.

GirlGoesMom: Haha, ja ytligt var ordet :)
Tack för att du läste, kram!

Josefinast
2006-12-31 - 12:18:21

Kul lista, tror jag lånar den :)

Anna
2006-12-31 - 17:17:25

Josefinast: Gör så, för jag har ju lånat den av nån annan i min tur =)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: