GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

en jävla massa t-shirts, blondinskämt och cheesecake

2009-03-29 | 20:49:51 | Egocentrerat&Vardagligt



Jaha dags för söndagsummering igen då av veckan som varit och oj vad en vecka går fort, men denna vecka har ju varit en timme kortare än vanligt dessutom.
Veckan började med en smoothie innan fyra timmar i frisörstolen för försöka dölja att jag inte är så blond som jag verkar...fast så blond är jag ju inte eftersom jag fattar att modebloggerskan inte är verklig, att hon inte är jag och att JAG inte behöver kryas på när modebloggerskan är bakis , eller förklara mig för att hon köper haremsbyxor hon finner fula. Bloggkoll däremot förstår jag mig inte alls på medan tv-serier är helt min grej.
Resten av veckan då? Ja den har mest spenderats bakom dataskärmen faktiskt och bara handlat om t-shirts , t-shirts, t-shirts , t-shirts lite fler t-shirts och några t-shirts åter t-shirts och så en t-shirt.. ..och så cheesecake och massage..och under massagen fick jag reda på att jag har typ en tomat i ena skuldran..tur att man kan bära t-shirts för att dölja det hela.

I veckan som kommer så kanske det blir det Stockholmsmöte som skulle varit i veckan som var men inte blev och så ska ballarna på katterna knipsas.
Ehh och glöm inte följa mig på bloglovin'! Lägg till mig så ehh uppdaterar jag!
Kommentera 14 st

Kommentarer
Marika
2009-03-29 - 21:01:39

Sv: Tack:-)

Du är för söt du med!



Hoppas du haft en bra dag!:-)

Josefine
2009-03-29 - 21:12:01

det var kul att höra:) Visst är det konstiga fotoregler igentligen..Jag ska lägga till dig på bloglovin :) Kramis

Kulla-Gulla
2009-03-29 - 21:28:42

Svar: haha.. ja, jag har inte heller gröna fingrar. Har bara ett fåtal levande växter i mitt hem, resten är plast eller pinnar ;)

Athena
2009-03-29 - 21:33:17

jag gillar veckosummering!

Lina
2009-03-29 - 21:33:23

usch..jag gillar inte bloglovin...jag vill klicka runt bland mina egna länkar..

Bim HD
2009-03-29 - 21:39:31

Hahaha, OM jag skulle råka glömma varför jag älskar dig - då bara läser jag din blogg. Allt är glasklart igen ;) Du är för go gumman... sådär lite lagom crazy för min del - passar mig perfekt. Tar inte livet allt för allvarligt, men gör det ändå. Ehhh, jisses vad djupt det där blev. Antar att du ändå förstår vad jag menar, eller hur?

Må så grankott... kramis skruttisen!!!

hm, den dagen de blir av med klockstapel, ska jag alltså få börja prata igen? hm, testa... den håller i någon mening - väck igen, bläää... ringa? nä, maila käre läkaren så han har mail i inkorgen imorgon? Alltså, vet varken in eller ut - men allt rättar väl till sig, kanske?)

Rebecca
2009-03-29 - 21:54:40

Oj oj oj många snygga t-shirts! :)

Jennie
2009-03-29 - 22:05:07

Tack snälla söta rara anna :)

Jo, men idag var det ganska varmt här :P jag klarade mig den lilla biten mellan bil och köpcenter jag var ute hihi

Kramis

madde
2009-03-29 - 22:07:13

sv: hahah, men sånt är skönt ibland. bara ta det lugnt :D

Matilda
2009-03-29 - 22:15:28

Härligt när skaparlusten är där den ska! :)

Petra
2009-03-29 - 22:21:00

haha! Seriöst.. är där folk som inte fattar att det inte är du det handlar om i "serien" ? haha. Men men.. alla kan inte vara lika kloka! Tänk hur världen skulle se ut då! :D

Petra
2009-03-29 - 22:33:36

haha. men lägg av!! nu är du i alla fall väl förberedd om DU blir sjuk eller bakis! :D

Malin Harju
2009-03-30 - 08:05:20

Ha, ha, tänk att folk inte fattar att modebloggerskan är fiktiv!



Kram på dig från en som aldrig upphör att förvånas!

emma härnqvist/perfektion
2009-03-30 - 10:04:43

ja men tänk så kreativ du har varit i veckan! massa fräscha motiv!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: