GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Today I'm wearing egg

2009-04-10 | 16:15:04 | Avanna konst/design/foto

Precis som brorsan verkar vara så är jag en levande död idag..eller bara sjuk. Fick inte i mig nån frukost..men glass och bättre än inget till antibiotikan...Sen fick jag kramper i magen igen och illamående. Somnade i 3,5 timmar. Vaknade nyss.

Så istället för att klämma ur mig bajsnödiga inlägg här i bloggen tänkte jag att vi kör en




isället.

Och i ägget ligger ett Today I'm Wearing Thislinne, Vitt och i storlek L eller XL.
L eller XL passar en Xs-M för att ha som längre linne till t ex jeansleggins eller kanske miniklänning och dig som är L eller XL som vanligt lite längre linne.
L är 73 cm långt och 34 cm på bredden
XL är 77 cm långt och 34 cm på bredden

Eller ett svart i storlek Xs med blekrosa text.
Xs är 64 cm långt och 28 cm på bredden


Tävlingsuppgift: Lämna en kommentar om vad allra helst vill ha ditt påskägg? Perfekta godisblandningen- vad? Ett par skor? Ny garderob? En bok? Vad?
Glöm inte skriva med mail och skriva vilket linne du vill vinna!
Slutdatum: Måndag annandagpåsk kl 23.59
Grattis Michaela, Linnea och Kajsa!

Kommentera 168 st

Kommentarer
F O U M O S E
2009-04-10 - 16:15:46

sv: Tja, vara hos pappa och vänta på påskharen tillsammans med småsyskonen hehe! :) sj? <3

Att ha det gott
2009-04-10 - 16:20:48

Åhh Jag kan inte tänka mig ett bättre innehåll en ett av dina plagg

Jag har ju velat haft ett längr

Nu HOPPAS jag på tur KRAM och GLAD PÅSK

Att ha det gott
2009-04-10 - 16:20:55

Åhh Jag kan inte tänka mig ett bättre innehåll en ett av dina plagg

Jag har ju velat haft ett länge

Nu HOPPAS jag på tur KRAM och GLAD PÅSK

Pauline
2009-04-10 - 16:21:14

Det självklara svaret är ju att jag vill ha ett Avanna linne i mitt ägg :D Nog det som står högst upp på min önskelista i klädväg nu. Tycker dem är så fina :D

FRÖKEN GRÖN
2009-04-10 - 16:25:59

Vad kul med en tävling!

Jag vill naturligtvis vara med.



I mitt påskägg vill jag ha ett presentkort hos tatueraren. Det finns en mycket känd studio ett par mil härifrån och väntetiden är lång eftersom de är mycket skickliga. Jag har inte tatuerat mig sedan jag var arton ... snart tolv år sedan alltså. Jag kommer att skaffa tatueringarna förr eller senare. Projektet som ligger närmast är en galder på handleden eller underarmen.

Emma says style, love & rock and roll.
2009-04-10 - 16:27:27

Vitt i strl L.



Jag skulle allra helst vilja ha en ett kit för en superkväll. Påskmust, chips, dip, kanske en flaska av något gott vin. Det hade för mig varit ett grymt påskägg!

Maria
2009-04-10 - 16:31:55

I mitt påskägg skulle jag villja finna nyckel till min framtid , men eftersom det inte är möjligt nöjer jag mig med en stor puss och en lång varm kram.. och kanske en & annan godisbit .. men pussen & kramen väger tyngst, med mycket känlsor som säger jag tycker om dig .

Maria
2009-04-10 - 16:33:32

Glömde ju skriva



mail: [email protected]



Vit L

Caroline
2009-04-10 - 16:38:03

pengar är det allra bästa att få i påskägget eftersom då kan man köpa precis vad man vill ha och det är mindre risk att det blir fel =)

Louise
2009-04-10 - 16:38:13

Har jag turen med mig vill jag ha ett vitt i strl L!



Det jag allra helst vill ska vänta på mig i påskägget imorgon är en resa till Miami-beach, orlando och clearwater-beach, inräknat alla disney parker, Universal och seaworld. Om inte mamma och pappa kan fixa det nöjer jag mig med lite godis, jag är trots allt lite tjock av mig! :)

Frida
2009-04-10 - 16:44:11

Det jag önskar mig mest av allt att få i påskägget är kanske varken materiellt eller särskilt roligt, men jag vill så gärna att alla mina nära och kära ska få vara friska och glada i påsk.



De senaste veckorna har inte vara så roliga för min lilla familj, men nu börjnar det ljusna och jag önskar att det kan få förbli så.



Kram =)



Sara
2009-04-10 - 16:44:18

Jadu Anna... Godisgris som jag är så vill jag ju givetvis ha en perfekt blandning av godis - surt,salt sött och choklad. Nåde den som lägger i de där äckliga sockeräggen som bara smakar socker och som tillochmed har konsistensen av socker! Hua. Däremot finns det ägg som är mer sega/skummiga och de är helt okey... eller så får man ju gärna ge ett påskbidrag i form av pengar, presentkort eller biobiljetter. Eller... ett svart Avanna linne i storlek L ? ;)

Frida
2009-04-10 - 16:45:55

Glömde skriva att om jag vinner tävlingen så skulle ett vitt linne i storlek XL sitta fint till alla tights i min garderob =)

steffi
2009-04-10 - 16:48:02

jag som ligger med menskramper önskar mig ett ägg med massa choklad, ipren, tamponger och maxibindor!

Emma
2009-04-10 - 16:50:04

Jag skulle vilja ha ett par nya glasögon. Jag har ett par som jag knappt ser ut genom för att de är så repiga, så ja, det är vad jag skulle vilja ha =)

Emma
2009-04-10 - 16:50:43

p.s jag glömde ju skriva vilket linne! Det svarta var det jag ville ha ;)

Sofia
2009-04-10 - 16:50:55

Jag vill ha fler timmar på dygnet så jag kan fota mer och även ta en runda på stan och bara njuta! :D Och så vill jag ha fred på jorden och gärna en massa lakrits! he he he!



Och vad mer, jo, ditt snygga vita linne i storlek Large! yeah!

Maery
2009-04-10 - 16:54:35

Jag skulle vilja ha ett "jag älskar dig" från min pojkvän i mitt påsk antingen inspelat på ett band eller på en lapp. whatever liksom.

Linnea
2009-04-10 - 16:55:33

Jag skule vilja ha godis och solglasögon i mitt påskägg.



Och jag vill gärna ha det svarta linnet (=

Ida
2009-04-10 - 17:09:03

Just nu skulle jag vilja ha ett påskägg med en god middag i.. Sitter på jobbet och tänker på mat :)



Men annars skulle nog ett par Converse i ägget inte sita fel! Eller ett vitt Avannalinne... :)

Lina
2009-04-10 - 17:16:19

Jag skulle vilja ha det traditionella "godisägget" Med en blanding av sött salt och surt godis, inget färdigblandat ägg utan ett ägg med blanding av godis utav personen jag får ägget utav. Jag tycker att det har gått lite för långt när påsken blir en "liten julafton" med dyra presenter och materiella ting i äggen. Och inget kan göra mig så glad som godis :D

Om jag skulle vinna skulle jag vilja ha ett vitt linne i strl L.

Glad Påsk, och krya på dig!

Linnea
2009-04-10 - 17:20:02

Jag har utmanat dej i min blogg,

Det är påskfrågor.

Det var faktiskt väldigt kul!

kramkram

Mia
2009-04-10 - 17:24:09

Jag skulle vilja ha ett positivt provsvar på mitt cellprov, i påskägget.. Svaren borde komma snart.

Lite mer än 3 veckor sedan jag opererades, så nervositeten över proverna börjar krypa.. Det är allt jag nöjer mig med denna påsken.

Vinner jag så skulle jag vilja ha det svarta i XS.

Kram o glad påsk!

Frida
2009-04-10 - 17:28:42

ett par ray-ban wayfarers skulle inte sitta fel ;O gärna dessa också: http://www.rachelstyle.org/images/Ray%20Ban%20red%20Wayfarer%20sunglasses.jpg



om jag skulle ha tur och vinna vill jag ha det svarta linnet :)

glad påsk! :)

Carro
2009-04-10 - 17:28:47

Jag skulle vilja vinna ett i XL för att ha som oversize. I mitt påskägg skulle jag vilja ha en rosa liten laptop med tillhörande rosa mus! :D

Carro
2009-04-10 - 17:30:03

glömde min mail va? nu har jag skickat med den :) glad påsk anna :D

emma
2009-04-10 - 17:43:15

I mitt påskägg vill jag ha en trisslott med vinst ofc. Så jag kan shoppa, shoppa, shoppa och kanske tillåmed åka utomlands eftersom jag vart i sverige i snart 2år utan att lämna gränserna. Godis skulle ju inte heller sitta helt fel. ;) kramar

Elin
2009-04-10 - 17:43:28

jag skulle vilja ha ett utav dina coola linnen, gärna det vita i strl L, har alltid velat ha ett, och jag skulle stolt bära upp det så ofta jag kan.

Skulle verkligen varit kul, har haft så jäkla många motgångar nu, så det hade piggat upp mig lite =)



Ha en underbar Påsk sötnos!

Kraam



[email protected]

Matilda
2009-04-10 - 17:45:26

Jag skulle nog vilja ha en tågbiljett hem till mamma och pappa, ty det är inte så jäkla roligt att fira påsk i sin ensamhet. :) Eftersom jag dock inte kommer kunna få något påskägg överhuvudtaget iår så skulle det heller inte sitta fel med ett linne i L...

Kajsa
2009-04-10 - 17:53:42

Jag skulle vilja ha ett vattentätt påskägg till bredden fyllt med färdigblandad Mojito, gärna med tillhörande sugrör.

Det skulle underlätta påskmiddagen i alpbyn tillsammans med fjorton enbart tysktalande tyrolare :)

(PS: Jag kan ingen tyska. Ingen. DS)

(PS2: Vitt XL. DS2)

Ellen
2009-04-10 - 17:57:29

I mitt påskägg skulle jag helst vilja ha en av dina t-shirts, den med "paris trycket". (Den är ju så himla fin!).

Annars funkar ju alltid godis lika bra, helst geisha (stavning?) isf.

Och jag är med och tävlar om ett linne i storlek L. =)

Anonym
2009-04-10 - 17:59:02

Jag vet vad jag vill ha i mitt ägg... Just nu ÄR jag för långt bort - men du är med mig ändå... Du HAR varit i Narvik, Abisko, Kiruna, Jukkasjärvi och just nu i Gällivare... Du ÄR berest :P

MEN, att få åka åt andra hållet och få ge dig en kram - jag GER mitt påskägg med en krya-på-dig-kram istället...

Må så grankott... Kramis Skruttisen!!!

Matilda
2009-04-10 - 18:15:54

Jag skulle vilja ha sol, fina vänner och en drink på min altan vilken dag som helst!



Krya på dig!

Emma
2009-04-10 - 18:19:44

Jag skulle vilja att mitt påskägg var ett magisk påskägg, och fungerade som en magisk lampa, så när jag öppnar det kommer en ande som ger mig 3 önskningar. Och då blir mina önskningar: 1.fred på jorden och en jämlik fördelning av jordens resurser (räknas som en). 2. Att jag kan läsa folks tankar i en dag..då ska jag gå på dejt med killen som jag är lite olyckligt kär i som ger mig väldigt olika signaler hela tiden..och få lite klarhet i situationen. och 3. Att jag kommer in på psykologprogrammet i höst. Och anden är snäll så ja får en till önsking. och då blir det de vita Today-linnet :) Ha en fin påskhelg! kram

Pernilla
2009-04-10 - 18:21:31

Jag skulle vilja ha en resa till en av mina bästa vänner som bor 20 mil härifrån i mitt påskägg.. de e lite jobbigt att inte kunna ses när man vill...

om jag har turen med mig och vinner så skulle jag vilja vinna de vita linnet... :)



Hoppas du kryar på dig och glad påsk :)

Carin H
2009-04-10 - 18:22:03

Jag vill ha en bokhylla och en massa tavlor i mitt påskägg (fatta vilket coolt ägg det skulle bli dessutom, grymt stort!). Min stackars lägenhet behöver en ansiktslyftning. Vilket av linnena spelar ingen roll, jag har velat ha ett länge =)

Becka
2009-04-10 - 18:23:57

JAAAA! Jag ska va med och tävla!! Jag vill vinna!! ;)



Det jag allra helst önskar i mitt påskägg..hmm..egentligen flera saker, men just nu, mitt i all röra vi har här hemma, eftersom Andreas håller på att flytta in så inser jag att jag behöver en ny garderob. Alltså inte en massa nya kläder (det skulle iofs INTE va fel)utan en garderob där jag kan hänga mina kläder. Får inte riktigt plats som det är nu.



Får man önska sej en sak till i sitt påskägg??

Det andra jag önskar mej är en alldeles egen PT. Det skulle jag behöva, för efter att ha rensat ut garderoben (och därmed också provat en del gamla kläder) så inser jag att jag har lagt på mej några kilo. Jag behöver komma igång med träningen och en PT skulle nog va den spark i baken jag behöver.



Inser att det är ett stort påskägg jag önskar mej... ;)

Moa
2009-04-10 - 18:45:55

I mitt påskägg skulle jag vilja ha ett löfte om solsken och fint väder på min student! Och såklart det vita linnet i storlek XL ;) Min mejl är [email protected] :)

Allvetande Skräphögen
2009-04-10 - 18:48:02

I mitt "perfekta" påskägg väntar ett nytt jobb, eftersom det jag har håller på att stressa sönder mig.

Glad påsk!

Lottis
2009-04-10 - 18:54:21

Jag skulle helst vilja ha SATC:s shoebox, som jag fortfarande inte fått fingrarna ur och beställt... Eller bara lite vanligt enkelt solsken, ledighet och kall cider :-) Jag vill gärna ha ett linne i L, men risken är nog inte så stor... Tävlingar brukar inte vara min tekopp... haha. Ha en Glad Påsk, vännen och hoppas att du snart mår bättre! Kram kram

pernilla
2009-04-10 - 19:06:54

i mitt påskägg skulle jag helst av allt finna något som gjorde farmor frisk. hon har problem med hjärtat. & nu till påsk har det blivit värre. jag älskar verkligen henne <3





storlek XS.

Stina
2009-04-10 - 19:12:34

Jag vill få våran lilla iller-hane i mitt påskägg..

Någon som lagt honom i en påse utomhus för att låta den svälta ihjäl, men ett kompis-par hittade honom i tid, undernärd och vettskrämd, men vid liv.. Men eftersom de redan har en så frågade de om vi ville ta honom - självklart ville vi det och nu går jag bara och längtar till tisdag när vi får hem honom.. :)

Julia
2009-04-10 - 19:13:55

Vitt i storlek L skulle jag vilja vinna. :D



I mitt påskägg skulle jag vilja ha en utomlands reeesa. :D Till något varmt, soligt och härligt ställe. :D Eller min Peace & Love biljett som jag försöker spara ihop till... :)



Finns egentligen jävligt mkt man skulle vilja ha, om jag tänker efter, men då skulle listan bli jävligt lång... Men ett Today I'm wearing this linne har jag velat haft huuuuur jävla länge som helst... Jag håller tummarna. :D



Krya på dig Anna och ha det så bra. :)

[email protected]

Aurora Studios
2009-04-10 - 19:17:28

Har du inte blivit något bättre än tjejen?=(



Oh,påsktävlingar är ju alltid skojiga!:D I give it a try. :) I mitt sprudlande neonrosa påskägg önskar jag mig just nu vätskeersättning åt min lilla kissekattbäbis som har blivit magsjuk. Igen.

Strl L skulle nog funka. :)



Men Glad Påsk på dig i alla fall bruttan,hoppas glassen gör något för magen i alla fall. :)

Malin
2009-04-10 - 19:22:54

Godis i mängder såklart! Det bästa (och värsta) med godis är ju att man aldrig kan få nog! :)

Mm, tänk bara: surskallar, hallon-lakritsskallar, sura colanappar, sura tungor, choklad, refreshers, jättenappar, meterrullar, dumle...



Jag skulle vilja ha det vita i L. :) Glad påsk, och krya på dig, kram!

Alshammar - Style As Lifestyle
2009-04-10 - 19:42:43

sv: tack jag får alltid så söta kommentarer från dig<3



Jag vill ha ett linne av dig i mitt påskägg, som jag kan fixa en trendig våroutfit på bloggen med;)



Helst den vita

Elizabeth
2009-04-10 - 19:47:47

Det absolut bästa som kan gömas i ett påskägg är en resa(exempelvis till Jordanien, flyger dit imorrn!) och en liten påse Malaco Colaflaskor (den ska se till att inskaffas på Arlanda).



Påskharen som levererar ägget får mer än gärna ha på sig ett vitt avannalinne (storlek L) ;)



Glad påsk!



[email protected]

Emma Damm
2009-04-10 - 19:50:12

Haha jag tittade nu när jag läste din kommentar och fan jag måste säga att dom vart fan huuuuge!

Emelie
2009-04-10 - 19:50:58

I mitt påskägg vill jag ha ett sms från HONOM. Det hade gjort hela min påsk, min månad och mitt år! Mer kräver jag inte hihi.

Dock hade ett vitt today Iam wearing this linne i strl L heller inte vart helt fel;).

Massa påskkramar till dig gumman.

Nina
2009-04-10 - 19:51:05

Jag skulle allra helst vilja ha en biljett till ett avkopplande resemål, gärna på egen hand :-) Efter den här våren känner jag att jag behöver återhämtning! Men får jag ingen resa så nöjer jag mig med lite godis, haha!

Jag skulle vilja vinna ett vitt i stl. L :-)

Cissi
2009-04-10 - 19:54:23

Denna tävling gillar vi! ;)



Jag skulle vilja ha din motivation och ork till att promenera så ofta! Gah...Jag kommer aldrig iväg! :)



Storlek L låter bra.



Krya på dig, kram!

emma härnqvist/perfektion
2009-04-10 - 20:11:24

I det perfekta påskägget skulle de ligga en check som skulle täcka kostnaderna för mina kommande studier. Säkert inte möjligt. Men den allra bästa påskpresenten som jag någonsin fått är min katt Cordelia. Vi flickor fick ett porslinsägg - och där i låg ett bokmärke med ett motiv av en katt. Bästaste någonsin. Skulle inte för allt i världen byta bort de ägget..



Vitt stl L skulle passa fint som vinst :)

Linas inredning
2009-04-10 - 20:15:53

I påskägget hoppas jag att jag får ett halsband. Har antytt till min sambo att jag önskar mig det, fast skulle det svämma över av choklad istället så blir jag inte ledsen för det :)



Vinner jag skulle jag vilja ha det tjusiga vita linnet i L. :)



Krya på dig och glad påsk!

Carro
2009-04-10 - 20:26:09

Fy bubblan, stackare ! Hoppas du piggnar till snart ..



I mitt perfekta påsägg skulle det ligga ett presentkort på en tripp till New York och bidrag till shopping därnere !

Det vita linnet i L vore nice ! :)

Pamie
2009-04-10 - 20:31:55

Neh men Åh så roligt!

Hm...det enda jag skulle vilja ha i mitt påskägg är ett Today i´m wearing this linne! Är nog det enda som fattas i mitt liv ;)



Get well soon!

Påskkram! :)



miamaria
2009-04-10 - 20:37:57

Eftersom du och jag är beundrare av Marilyn, vore en resa till Hollywood, och tillsammans med min dotter få sätta händerna i hennes avtryck, få känna samhörigheten med min mor (som också tog livet av sig vid 36). Min mor Ellas mormor var en stor beundrare. Mitt i vardagen med oss små drömde hon om eiffeltorn i Paris och resa till Hollywood. Hon kom aldrig dit.Tabletterna satte stopp



Om jag vinner ska Ella få den svarta linnet .st L eller xl



ps hon gillade almenackan jag köpte av dig.

P O U L I N E <3
2009-04-10 - 20:38:02

Jag har velat ha ett todaay i'm wearing this linne i EVIGHETER! så, det skulle vara det PERRFEKTA innehållet i mitt påskägg :D Så nu är det väl bara att håppas <3 kram, ha en underbar påsk. ;)

Anonym
2009-04-10 - 20:40:53

Eftersom du och jag är beundrare av Marilyn, vore en resa till Hollywood, och tillsammans med min dotter få sätta händerna i hennes avtryck, få känna samhörigheten med min mor (som också tog livet av sig vid 36). Min mor Ellas mormor var en stor beundrare. Mitt i vardagen med oss små drömde hon om eiffeltorn i Paris och resa till Hollywood. Hon kom aldrig dit.Tabletterna satte stopp



Om jag vinner ska Ella få den vita storlek xl

(ps jag skrev ovan men jag såg inte att det svarta linnet var så litet så jag önskar ett vitt i stället)

ps hon gillade almenackan jag köpte av dig.

Wysteriia
2009-04-10 - 20:41:13

det här är humor, skrev ju typ nyss ett inlägg om vad jag vill ha i mitt påskägg. Svaret är : underkläder och skor. jaa..det är iaf vad jag hade velat hitta i påskägget om jag fått ett påskägg från min kille...som jag inte har. hmm...:)

Emilia
2009-04-10 - 20:51:26

vitt XL :)



helst av allt skulle jag vilja ha en försäkran på min framtid. en lapp där det står - du blir bra.

men något konkret, ett par vita converse skulle jag inte tacka nej till.

Emilia
2009-04-10 - 20:52:05

förlåt, vitt L. menade jag.

Michaela
2009-04-10 - 21:07:57

I mitt påskägg skulle jag vilja få lite lugn och ro, alltså en mute-knapp på vart och ett av småsyskonen och syskonbarnen, tänk vad tyst allt skulle bli. Men ett vitt avannalinne i storlek L är inte helt fel det heller :)

Erika
2009-04-10 - 21:08:35

Hoppas att du blir fri från alla kramper och kisseriproblem snart. Jag hatar blåskatarr, minns när jag hade de sist och skulle ut med vovvis på nattrundan. Herregud vad jag fick springa fort den sista biten för att kasta mig in i lägenheten,hade knappt tid att dra in vovven och stänga dörren efter mig. In på toa och slita av mig brallorna för att det inte skulle komma i byxorna. Satte mig på toan för att låta vattenfallet komma och då:

dripp...dripp...dropp.

Haha!



Kramen!

vilma
2009-04-10 - 21:18:37

ÅÅ entligen en today tävling! I mitt påsk ägg skulle jag vilja ha en resa! En utlands resa till vermen eller en skid resa! Det spelar ingen roll. men det svarta avanna linnet i xs är inte heller dumt! Trevlig kväll och sov gott nu! Gud va tråkigt att vara som sjuk! Krya på dig i så fall! kram

Natalie
2009-04-10 - 21:23:46

Om jag vinner vill jag gärna ha det svarta linnet.

I mitt påskägg vill jag ha en biljett tillbaka i tiden plus biljetter så jag kan se den underbara föreställningen Jesus Christ superstar med Ola Salo i huvudrollen igen..

Linnea
2009-04-10 - 21:25:17

Antligen en chans att fa lagga vantarna pa detta ubergrymma linne. Eftersom jag varit ifran Sverige ett bra tag skulle mitt paskagg garna fa vara fyllt med varma, harliga familjekramar. Jag hade ocksa blivit glad om det fyllts med en schweizernot maraboukaka och ett par grymma partyklackar att svinga runt i. Ha en helharlig pask! ps. Ett vitt L hade vart perfa!

felicia
2009-04-10 - 21:26:49

Jag hoppas äldigt mycket på att det ska ligga ett par converse i grönt eller svart vid krysset på skattkartan i år. Sen vll jag ju såklart ha ett påskägg helt fyllt med godis som jag kan trycka i mig! :D





Ett vitt avanna linne i storlek L skulle itne heller sitta helt fel.

annawii
2009-04-10 - 21:39:50

ÅH! Bästa tävlingen hittills helt klart :).



I mitt påskägg skulle jag vilja ha en natt på hotell för vi har vägglöss hemma och det har slitit ordentligt på både mig och Micke. Det vore så skönt att komma hemifrån en natt och få sova i samma säng utan att oroa sig för att vakna med bett över hela kroppen.



kram och krya på dig!



[email protected]



P.S. Jag vet att du är sjuk men tänkte bara höra när du tror att boken jag vann kommer? D.S

Karin
2009-04-10 - 21:49:40

Jag skulle utan tvekan vilja få min pojkvän i ett påskägg just nu (dock i naturlig storlek haha! :D) Vi har inte setts på månader pga distansförhållande (han bor i turkiet..) ekonomi och plugg som kommer i vägen. Men jag skulle ju bli glad för ett vitt Avanna linne i XL också ;) Kram på dig!

Lina
2009-04-10 - 21:49:56

Jag vill ha Guylian-choklad, sjöfrukterna. Finns inget bättre godis än de! Sen skulle jag ju hemskt gärna vilja ha ett vitt today i'm wearing this-linne i storlek L :D



annawii
2009-04-10 - 21:52:26

Okay :). Känn dig dock inte stressad att fixa det nu när du är sjuk gumman :). kram

jazzy
2009-04-10 - 21:52:28

Kinderägg :P

Viktoria
2009-04-10 - 22:02:53

Åhåh, Ett perfekt påskägg skulle nog inehålla ett par waay för höga skor och en fin klänning att matcha det med.

Fast det bästa kanske inte vore att få något ytligt ting utan någoting för själen när man känner sig lite trasig..

Annars så skulle jag bli glad utav ett vitt linne i storlek L.

Kram på dig och tack för en bra blogg! :)

Mikaela - hockeyfru
2009-04-10 - 22:04:26

Glad Påsk gumman! :)

louise
2009-04-10 - 22:08:33

Åh! Ett sådant Avanna linne får mer än gärna bo i mitt påskägg, tillsammans med ett par galna klackar ifrån topshop. O vips så har man en supersnygg outfit :P



Linnet som ska (om man får drömma) flytta in i mitt påskägg är ett svart, i storlek L

louise
2009-04-10 - 22:18:43

Aha! Läste inte så noga, ja e för lat för att leta fram glasögonen xD

Men det e ju ännu bättre!



Svart i xs = perfekt :D

Tarawyn
2009-04-10 - 22:19:11

För mig är det normalt sett inte så viktigt vad som finns i påskägget, men det skulle vara roligt att få leta sig fram till det med hjälp av gåtor och ledtrådar (precis som när jag var liten). Ett fint today-linne vore ju däremot alldeles utmärkt fyllning i ett påskägg. ^_^

Amanda
2009-04-10 - 22:47:10

Allt jag vill ha i mitt påskägg är ett fortsatt underbart år med mycket kärlek kring mina nära och kära.



Om jag vinner skulle jag vilja ha det vita linnet i storlek XL.



Glad Påsk

EMMA!
2009-04-10 - 22:50:22

Åh, om det stod en liten korg utanför stugdörren imorgon bitti när jag vaknade, fylld med ägg skulle jag bli så himla glad. Jag skulle välja det mest färgglada tilltalande ägget och inuti skulle solens strålar gömma sig. Jag skulle få solsken hela dagen. Ännu en dag på fjället tillsammans med underbara människor. Sådär glad, nöjd och harmonisk som man bara kan bli i rätt sällskap och fint väder (uppe på fjälltopparna.) Såna stunder som får en att inse att man har det ganska bra och man känner lyckoruset sprida sig i hela kroppen. En liten stor önskan i ett litet stort sagoägg i granna färger.



(Vita linnet, storlek S.) Kram på dig och GLAD PÅSK!

Madeleine
2009-04-10 - 22:54:52

Jag vill ha en rottweilervalp i mitt påskägg!

fröken Kumlin
2009-04-10 - 22:56:51

Ja eftersom jag inte är särshligt förtjust i snask, så skulle ett par grymma solbrillor (typ Chanel) sitta fint. Då kunde jag glassa runt på ski & rocken i sälen i v.17. Men å andra sidan skulle ett vitt Avanna linne stl L funka lika bra det med =)



Hoppas du kryar på dig gumman! Och gla påsk...

EMMA!
2009-04-10 - 22:59:01

Åh, pinigt. Alltid ska man glömma något. Mejlen.

Alma
2009-04-10 - 23:10:21

Om jag vinner vill jag ha det svarta linnet :)



I mitt påskägg vill jag ha:

fullt med tuggummin, i alla möjliga sorters färger och former. Fast bara ett litet påskägg (11-centimeters). Annas blir man bubblig i magen :)



KRYA PÅ DIG :)

leopardia
2009-04-10 - 23:24:47

Hmm, jag skulle nog vilja hitta en riktig Mary Poppins i mitt ägg, så skulle jag kunna skicka ut henne i världen, för att ta hand om alla barn som far illa...

(vitt)

HANNAH
2009-04-11 - 01:20:33

Jag skulle helst vilja ha en kall god öl i mitt påskägg! Avnjuta påsken lite, liksom. Carlsberg eller norrlands guld - spelar ingen roll!



Och om jag nu har turen ( som jag aldrig har ) och vinner denna ljuva tävling skulle jag vilja ha ett vitt xl linne! Löööve!

Helena
2009-04-11 - 07:23:18

Det absolut bästa påskägget skulle vara ett innehållandes ditt linne. Det har jag länge tyckt. Färg och storlek skulle då vara vitt linne XL.

Ha en trevlig påskafton!

/Hella

Tove
2009-04-11 - 10:11:08

I mitt ägg ligger det en weekendsresa till Mallorca för mig och gubben, i allafall i mina drömmar.



Om jag vann vill jag vinna det svarta linnet i strl L till min dotter Lisa som avgudar dina kläder.



Mvh Tove :)



GLAD PÅSK

Sanna
2009-04-11 - 10:19:52

I mitt önskepåskägg skulle det ligga en rosa liten söt laptop, jag går mitt första år på lärarutbildningen och är i stor behov av en dator att kunna ta med sig till föreläsning och dylikt, men som student har man ju inte den ekonomin så jag hoppas på påskharen :)



Om jag skulle vinna är det de vita linnet som lockar, i storlek M för att få det lite oversize!!

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
2009-04-11 - 10:20:39

sanna: tyvärr strl M finns ej

frida
2009-04-11 - 10:52:41

Jag vill vinna det vita linnet i storlek L. I mitt drömpåskägg ligger nog en resa utomlands med mamma. Har ju aldrig varit utanför sveriges gränser :P

[email protected]

kramkram

Sophie
2009-04-11 - 10:59:36

I mitt påskägg skulle jag vilja ha en härlig summa pengar(jobbar som vikarie på förskola och denna månad har jag inte jobbat en enda dag!) så att jag kan unna mig en fin sommargarderob samt uppvakta min sambo med middag och det skulle jag helt klart göra i linnet ''today im wearing this''

Kram och Glad Påsk :)

Dress Like a Princess
2009-04-11 - 10:59:42

NU får du se till att bli frisk sötnos, jag vill inte att du ska ha ont och må dåligt!!



KRAM

Sophie
2009-04-11 - 11:01:09

I mitt påskägg skulle jag vilja ha en härlig summa pengar(jobbar som vikarie på förskola och denna månad har jag inte jobbat en enda dag!) så att jag kan unna mig en fin sommargarderob samt uppvakta min sambo med middag och det skulle jag helt klart göra i linnet ''today im wearing this'' i strl L.

Kram och Glad Påsk :)

Tanja
2009-04-11 - 11:14:02

I mitt påskägg skulle jag vilja hitta en ny cykel att använda nu när snön börjar smälta och gatorna blir torra och inbjuder till alternativa fortskaffningsmedel, samt en söt och varm man att vira omkring mig om kvällarna när jag kommer hem och fryser efter att ha cyklat omkring med för tunna kläder på mig.



Glad påsk, Anna, och tack för en suverän blogg! Om jag vinner önskar jag få det vita L-linnet (alldeles för tunt att cykla med!)



Mvh,

Tanja =)

amanda
2009-04-11 - 11:26:03

jag skulle vilja ha det traditonella godiset, men sen även nåt lite roligare. Kanske lite underkläder eller en god flaska vin.



vItt linne xl :) kram

Sandra
2009-04-11 - 11:49:28

Om jag vinner skulle jag vilja ha det svarta linnet! Mitt påskägg skulle såklart vara fyllt med onändligt antal önskningar, påskägget får ju givetvis bara användas en gång om året och det är förstås under påsk. Men det är ju trots allt påsk varje år och det räcker många dagar så då gäller det att passa på att viska sina önskingar i påskägget:) Kram på dig!

Amanda
2009-04-11 - 11:55:13

Åh. Jag vill ha massa grejer i mitt påskägg. Om jag får drömma..; En skitsnygg skinnbikerjacka. Ett par sjukt snygga svarta stövletter (även dessa i skinn förstås). Ett snyggt tunt midjebälte. En väska (den perfekta väskan såklart!) som inte ser för stor ut men rymmer chockerande mycket saker. Till detta vill jag ha hur mycket smycken som helst, mest handsmycken såsom ringar och armband. Avslutar detta gör jag med några riktigt snygga underkläder!



Som du hör ligger detta såklart inte till det möjliga ;) Men man får väl drömma? :)



Ang. linnena får jag beslutsångest. Men jag vill ha det vita, storlek L.



Puss på dig!

Moa
2009-04-11 - 12:10:21

i mitt påskägg vill jag få ett av dina plagg, en burk med ben och jerry glass, presentkort på cubus, en ny garderob skulle inte heller vara helt fel, sen den perfekta klänningen som sitter skitsnyggt på mig, ett par fina röda skor kan kanske också få plats :D







jag vill ha ett vit linne i storlek xl.





glad påsk!



kram!



hoppas du får en bra påskafton!



Sussie
2009-04-11 - 12:21:16

Hej Anna!



Jag skulle helst vilja få ett kärleksbrev i mitt påskägg : )

Då skulle jag bli riktigt påskglad!



Glad påsk!

Malin
2009-04-11 - 12:35:51

I mitt önskepåskägg skulle de gärna få ligga en resa utomlands och en ny garderob där "today im wearing this" linnet skulle passa väldigt bra. :)



Vitt i storlek L

Johanna
2009-04-11 - 12:45:12

Vad roligt med en tävling! Fast jag med min vanliga otur vinner aldrig, men jag tänkte göra ett försök i alla fall...



Om jag får välja precis vad som helst - hur dyrt som helst - så skulle jag vilja ha hela Avanna-kollektionen i mitt påskägg! Jag älskar dina t-shirts och linnen med snygga, coola och personliga tryck. Jag längtar superdupermycket till den nya kollektionen med dina kläder kommer ut - då ska jag shoppa, shoppa och shoppa lite mera! I Paris i sommar ska jag springa omkring med dina egendesignade t-shirts...



(Om jag vinner så skulle jag vilja ha det svarta linnet, med blekrosa text, i storlek XS.)



Slutligen vill jag önska dig en riktigt härlig och glad påsk Anna! Massa kramar till dig, och krya på dig! /Johanna

viktoria i norr
2009-04-11 - 12:51:04

En good hair day, skulle sitta fint. Jag har klippt håret och färgat utvxten, men vad hjälper det?



Vitt i XL för mig tack. :D

Mikael
2009-04-11 - 13:11:27

Hej!



Jag skulle vilja ha ett jättestort ägg med en egen hantverkare i! Då skulle han/hon kunna hjälpa mig att rusta klart min lägenhet. Då skulle både jag och min flickvän bli glada och lugnet skulle infinna sig :D

Isabelle
2009-04-11 - 13:21:11

I mitt ägg skulle jag nog helst vilja ha en grill att gå med det fina vädret som vi har just nu. Jag blir så fruktansvärt grillsugen när det är så fint väder.

Sen skulle jag också gärna vilja ha gardinstänger. Har bott i mitt hus i sju månader men ännu inte lyckats få tag i några som är bra i den prisklassen som jag klarar av.

Hysreriskt lustiga former mina påskägg skulle få om jag fick det jag ville;)

Väldigt gärna skulle jag vilja ha ett vitt line i storlek XL från avanna. Skulle sitta väldigt fint att ha med mig på min resa till London som är om två veckor bara.



Hoppas du kryar på dig snart! Kram

Pamie
2009-04-11 - 13:36:06

Hm glömde visst skriva vilket linne det gäller men då jag gillar Överraskningar får du välja fritt! :)

Krams!

Therese
2009-04-11 - 13:39:56

I mitt perfekta påskägg ligger det... GODIS såklart! Eller näjuste, jag försöker ju trappa ner mitt lilla (läs: stora) godisberoende. Så i mitt påskägg ligger det. Pengar! Pengar eller presentkort. Och en liten hallonbåt. TVÅ hallonbåtar föresten. Okej, hela påsen ;(

Varför ska man plåga sig genom att försöka undvika en av de bästa sakerna man vet? Det vill jag veta. För godis är ju alltid godis = gott, uoundvikligt.



Jaja, om jag vinner skulle jag vilja ha det svarta linnet :D Tack för en superblogg! - Tess

Alina
2009-04-11 - 13:42:26

Glad påsk! :)

Hanna
2009-04-11 - 13:45:31

Jag skulle vilja ha ett stort påskägg fyllt med röda ferraribilar-godisar, som är mitt favoritgodis :)



Om jag skulle vinna så skulle jag gärna vilja ha det vita linnet i strl L.



Hoppas du får en trevlig påsk.



j
2009-04-11 - 13:57:33

I mitt påskägg så skulle jag, förutom saltlakrits och choklad, vilja ha:



- en schysst kavaj (ska på musikal "the rocky horror show" och ska ju då klä upp mig, såklart).



- nya svarta (eller blåa) låga converse. mina är allt för trasiga.



- en biljett till arvikafestivalen, 2009.. depeche mode kommer, NIN kommer, DAF kommer..



- sist, men inte minst, så skulle jag inte tacka nej till ett fräscht sommarjobb om jag blev erbjuden ett sådant i mitt påskägg. jag är inte så kräsen, arbetarklassunge, det enda jag inte skulle vilja ha är vårdjobb.. erbjud mig ett fabriksjobb eller vad som helst, grymma värld!



(jag skulle heller inte tacka nej till det vita linnet i storlek xl)



Josiee
2009-04-11 - 14:51:46

Jag vill ha en stressfri dag i påskägget tack :) hihi eller det fina vita linnet i L eller XL wiiieho :D ha en underbar påsk snäckan

Nina
2009-04-11 - 15:25:03

Jag kör på klassikern med godis, lakrits och surt! Skulle jättegärna vilja ha det vita linnet :) Glad påsk!

JOSS
2009-04-11 - 15:28:08

Jag skulle vilja ha ett påskägg fyllt med salta lakritsar, choklad, surisar och sega körsbär.. mhm.. :) Sedan skulle de sitta fint med en o annan pengasedel i botten av påskägget... =^.^=

GLAD PÅSK!

tora
2009-04-11 - 15:34:38

Jag vill nog inte ha något i mitt påskägg, anledning jag är nöjd med vad jag har i garrderoben och rummet och har ingen anledning att gå upp i vikt (det gör jag ändå av det godis som jag har köpt själv :P)

Så jag antar att jag nöjer mig med lite kärlek och mys.

pöss pöss

JOSS
2009-04-11 - 15:36:16

Jag skulle vilja ha ett påskägg fyllt med salta lakritsar, choklad, surisar och sega körsbär.. mhm.. :) Sedan skulle de sitta fint med en o annan pengasedel i botten av påskägget... =^.^=

GLAD PÅSK!



Josefine[email protected]

Skulle vilja vinna det VITA linnet i storlek L :)

Emelie
2009-04-11 - 16:20:36

I mitt påskägg vill jag ha ett av dina plagg, och en biljett till en KISS-konsert ;)



Jag skulle vilja ha det svarta linnet i storleken L. :)



emelieeee@hotmail.com

(jag har märkt att undeerstrecket inte syns på en del bloggar, så ifall det inte syns här så är det emelieeee(understreck)@hotmail.com, alltså mellan sista e:et & @:et.)

carro
2009-04-11 - 16:29:12

Hej!

Min bästa påskägg hade nog varit ett jätte stor ägg med godis och en svart tröja som du har gjort! godiset skulle nog vara snikers och en choklad kanin och lite naturgodis (ananas och nötter doppad i yourgot)och sen skulle det vara två önskningar också en av dom är att jag vill ha till backa min pappa och den andra är att jag inte vill att det ska vara sjuk dummar,



och Du fresten har jag önskat mig av min mamma en sån tröja som du har gjort, Men hon hittade inte en så, Så jag hoppas att man har tur nån gång!!



Ha en fortsatt trevlig påsk och krya på dig!

Glad Påsk



Min mejl är

malte[email protected]

om jag vann hade jag nog veLAT HA EN svart tröja i XL



stora krama från Carro

A
2009-04-11 - 16:31:47

Jag vill allra helst ha sommar i mitt påskägg! Bikiniväder, semesterlugn och fina grillkvällar!!

F A N C Y
2009-04-11 - 17:15:46

I mitt påskägg skulle jag vilja ha antingen ett par skor eller en klänning till studenten. Skulle varit ett väldigt stort påskägg men det är i alla fall vad jag hade behövt. Tar studenten om mindre än två månader och har lite smått ångest för att jag inte har hittat varken klänning eller skor. Kanske man borde satsa på att hitta ett par skor och sedan kamma hem ett vitt Todaylinne i XL och ha som studentklänning istället?



Glad påst på dig Anna! =)

Sanna
2009-04-11 - 17:17:28

I mitt påskägg skulle jag vilja ha nya fina galgar till min garderob, sen skulle jag älska att få något av dina plagg! Du är verkligen sjukt duktig på att teckna! Om jag skulle vinna skulle jag vilja ha ett svart linne storlek L :)



Som det säkert står så är min m



Trevlig Påsk! Kram/Sanna

Sannis
2009-04-11 - 17:20:04

I mått påskägg skulle jag vilja ha nya fina galgar till min garderob, sen skulle jag älska att få något av dina plagg! Du är verkligen sjukt duktig på att teckna! Om jag skulle vinna skulle jag vilja ha ett vitt linne storlek L :)



Som det säkert står så är min hotmail:

[email protected]



Trevlig Påsk! Kram /sanna

sanna
2009-04-11 - 17:21:38

Jag skulle vilja ha ett påskägg fyllt med sommar eftersom att jag är så less på vinterklimatet här uppe i norrland!:) skulle vara sjukt stolt också om jag skulle vinna ett av dina linnen, helst skulle jag vilja ha ett i vitt storlek L :) Have a nice day!

Kram /S

Ellinor
2009-04-11 - 17:56:53

I mitt påskägg hade jag velat få en Frankrikeresa. Tillsammans med min kompis skulle jag ha rest runt bland alla baguetter och fransoser. Vi skulle börja i underbara Paris. En vecka fylld med shopping, eiffeltornet och människor. Bara sitta på ett café och lyssna på franskan och kolla på alla som stressar förbi. Sen skulle vi bege oss ner mot Nice och sola järnet för att sedan avslutade resan där vi började den. Men den här gången skulle vi vara råsnygga brudar istället för blekfeta svenskar. Åh! Jag har aldrig varit i Frankrike, men jag läser franska och en sån här resa är mitt livs mål! :) Jag hade dött om jag hittade denna resa i mitt ägg. Till min besvikelse blev det bara ett litet ägg med minimalt med godis.. Nästa år kanske?! ;D



Om jag vinner, skulle jag nog antagligen också dö, men iaf så skulle jag då vilja ha ett vitt i L :)

helleee
2009-04-11 - 18:19:16

Ett tufft Avanna linne skulle inte skada såhär till våren :) Annars får påskharen gärna komma med ett par tuffa pumps.



Glad påsk!

Natalie
2009-04-11 - 18:59:25

Hej du!

När jag öppnar mitt påskägg skulle jag vilja att det fanns ett STOOORT presentkort med typ en mille på,så jag kunde shoppa det som är nödvädigast...kläder så klart!

Tröjor,byxor,jeansleggis,jeans,linne,skor och massa massa smycken och ringar!

Åhhh..om jag hade fått det skulle jag va så glad att jag sjöng alla låtar bak och fram länges... haha

Men jag skulle vilja ha en resa till Paris också,får sitta på ett café och kolla på alla människor,gå ut på kvällarna och på morgonen ta masssssaaa kort på Eifelltornet,naturen och dess parisgalna folk..härlig dröm..

Om jag nu vann(som jag inte kommer att göra,haha)

så skulle jag vilja ha det vita linnen i storlek XL!

Mail: [email protected]

Pussar och kramar en trogen läsare/natalie!<3

Gabriella
2009-04-11 - 19:30:52

jo jag vill ha ett par strumpbyxor i mitt ägg. Konsumerar väldigt många och måste köpa flera par i månaden så att få ett lager i ett ägg skulle inte sitta helt fel ;)

Agnes
2009-04-11 - 19:59:51

Jag vill ha en systemkamera i mitt påskägg, hah. :P

Karin
2009-04-11 - 20:03:06

Hej! Kika gärna in och kommentera vad du tycker om min nya klänning:)!

Anonym
2009-04-11 - 20:25:54

ojjj vad kul tävling :D

I min påskägg så skulle jag vilja ha flygbiljetter till new york åka dit med familjen nice.

och såklart godis i också fererro rocher,kinder massor med choklad skulle vara perfekt annars skulle det inte vara nån påskägg om det inte finns nån godis i tycker jag :P

och om jag skulle vinna ett vitt avanna linne i storlek L så man kan ha det med tights. som täcker där bak :)



(p.s hoppas att du mår bättre)

veldiner
2009-04-11 - 20:26:54

ojjj vad kul tävling :D

I min påskägg så skulle jag vilja ha flygbiljetter till new york åka dit med familjen nice.

och såklart godis i också fererro rocher,kinder massor med choklad skulle vara perfekt annars skulle det inte vara nån påskägg om det inte finns nån godis i tycker jag :P

och om jag skulle vinna ett vitt avanna linne i storlek L så man kan ha det med tights. som täcker där bak :)



(p.s hoppas att du mår bättre)

linda
2009-04-11 - 22:59:26

I mitt påskägg skulle jag gärna vilja finna den ultimata studentklänningen. Snygg, somrig och annorlunda. Man vill ju så gärna sticka ut lite:)

Den skulle ju inte heller få komma ensam utan ha sällskap med ett gäng violgrodor, röda ferraribilar, salta fiskar och en stor choklad hare!:)





Jag skulle gärna vilja vinna det vita linnet i storlek XL:)

[email protected]



GLAD PÅSK!

Fanny
2009-04-11 - 23:24:45

Jag skulle vilja ha en mysdress i chockrosa i mitt påskägg!(som f.ö skulle behöva vara typ 2m långt) Det är faktiskt sant! Har aldrig gillat rosa men på senare tid har jag blivit som besatt...



Skulle helst vilja vinna det vita linnet med svart text i strl M.



[email protected]

Maria
2009-04-12 - 01:02:58

Mitt önske-påskägg innehåller en bra bok, en färsk modetidning, mörk exklusiv cholkad och today I´m wearing this linne :-)

Om jag mot förmodan vinner så önskar jag mig det vita linnet i stl .M.

Glad Påsk!

Linda
2009-04-12 - 08:29:07

Just nu bryr jag mig inte så mycket om vad som hade funnits i mitt påskägg,

jag hade baraq blivit överlycklig om jag fått något,

få uppleva den lilla härliga känsla att stå där med ett påskägg i handen och öppna och bli överraskad!



Glad påsk och krya på dig!

Kram...:)

Alexandra
2009-04-12 - 10:47:44

I mitt påskägg hade jag blivit överlycklig för en resa vart som helst.. :)



Eller tom bara lite surt godis ;)





Det vita i storlek XL :)

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
2009-04-12 - 11:02:05

Maria: tyvärr lottar jag inte ut nåt linne i strl M

linda
2009-04-12 - 16:57:44

i mitt drömpåskägg skulle det vara fullt med polly och en systemkamera. för polly är mitt bästa godis och jag är intreserad av foto och vill mer än gärna ha en bra systemkamera! :)

linda
2009-04-12 - 16:59:59

mitt drömpåskägg innehåller det vita linnet i L :)

Tilda
2009-04-12 - 17:46:43

Det perfekta påskägget innehåller en outfit i våriga färger! Nu när solen kikar fram blir jag på ett sprudlande humör och jag längtar efter att få klä mig i ett par välsittande snygga jeans och en fräsch topp. Kanske att toppen är i rosa och orange - en oslagbar kombination som jag alldeles precis upptäckt!



Jag tävlar om det vita linnet i L!

Ebba
2009-04-12 - 17:59:19

Oj, massor! Helst vill man ju proppa ett ägg fullt med en hel butik. Men en resa till NY, ett par grymma skor, en ipod fylld med härlig och peppande musik och sen lite choklad. Bara för att ;-)



Det vita linnet i stl L skulle sitta kanon tror jag

Anna
2009-04-12 - 18:50:42

I mitt ägg skulle jag vilja hitta en burk med ben&jerry-glass (chocolate fudge brownie). Mums.



Jag skulle vilja ha det vita linnet, i storlek L.

Alexandra
2009-04-12 - 18:54:20

Jag sa senast igår att jag ville ha en ny sportbh i mitt ägg av Martin. Allt annat har jag ju (världens bästa sambo, hund, lght, bil, utbildning, jobb) :) Jag har äntligen blivit riktigt duktig med att springa och träna, men det är fanimej inte lätt att va storbystad och fattig student. Har fortf min gamla sportbh som är 3 nummer för liten... och (på allvar) 2 kr på kontot. Är det något jag behöver så är det ny sportbh. :( Men det får vänta... Dock mindre bra för tuttarna, men men.

Det vita i XL hade suttit perfekt. Glad påsk och puss o kram på dig :)

doris
2009-04-12 - 19:10:42

i mitt påskäg skulle jag vilja få ditt linne "today i'm wearing this". Dem är sjukt snygga, så det skulle inte vara helt fel;)



Jag tävlar om det vita i stolek L!

GLAD PÅSK PÅ DIG!

Sandra
2009-04-12 - 19:27:28

Förutom det gigantiska påskägg jag redan fått så skulle jag vilja ha en ny säng. Min hårda 80säng känns lite liten, speciellt om man vill sova två i den, och det är ju klart att man vill! Vill ha en säng som är 105x200, det skulle passa perfekt i mitt rum!



Jag skulle vilja ha det vita linnet i large =) Blir ruskigt snyggt i sommar!



Michaela Lejonberg
2009-04-12 - 22:08:36

Hejsan hoppsan! va många som kommenterat härinne!! Har väl ingen större chans kan jag tro... men prova kan man ju alltid göra.

Vad jag vill ha i mitt påskägg?? Inte godis iaf, får mig bara att må illa o bli yrslig o sånt... nepp... PENGAR eller PRESENTKORT PÅ EN RESA skulle jag vilja hitta i mitt påskägg. Skulle vilja ha det vita linnet i XL! De e ju döläckert!

Krya på dig Anna!!

kramar Michaela

Molly
2009-04-12 - 22:58:49

Det skulle vara ¨Today I'm wearing this¨ linnet det svarta med rosa text som jag letat förtvivlat efter och Cadburys chokladägg med god smet inuti som fanns i England på 80-talet i alla fall ;-)



Det vita linnet stl L skulle inte vara helt fel heller.

SANNA
2009-04-12 - 23:01:38

Hallå Anna!! Jag skulle nog vilja att en läcker manliga strippa iförd endast choklad hoppade ur mitt påskägg denna dag,and just make my day!! fixar du det ?? =) Och sen kan ju denne goding även ha ett påskägg i sin hand som innehåller ett vitt linne i strl : L !!

Trevlig fortsättning!!

SANNA
2009-04-12 - 23:03:19

fel e-mail.. var lite för snabb där du =)

Johanna
2009-04-12 - 23:56:16

Det jag helst skulle vilja ha i mitt påskägg är en hare som skulle kunna göra alla mina läxor, om det nu mot all förmodan inte existerar, så skulle det inte sitta fel med ett vitt linne i strl L! ;)

Therese - Lurans blogg
2009-04-13 - 08:32:21

I mitt påskägg hade det gärna fått ligga en handbok i hur man rent praktiskt gör för att starta upp ett företag som baseras på sin hobby/intresse. Nu när jag faktiskt skaffat modet och dessutom blivit approcherad av någon som vill fungera som återförsäljare av mina budskap/receptbrädor behöver jag en handbok eller en mentor - du tror inte att du skulle kunna knöka ned dig i ett ägg och dela med dig med dina erfarenheter?!



Krya på dig kramar från en pysslande planktillverkare

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
2009-04-13 - 10:19:40

Sanna: ahha en manlig strippa..se där ja =)

M A L I N
2009-04-13 - 12:01:44

Vitt i strl L



I mitt påskägg ville jag ha drömmarnas sko; ett par Louboutin Very Prive Pumps =) Eftersom de är nya för 2009 så var det inte längesen jag såg dom och jag blev kär med en gång. Nu fick jag ju dock nöja mig med en god godisblandning men det funkar det också :D

cici
2009-04-13 - 12:02:10

Hej Anna!

Om jag hade fått ett påskägg så skulle jag gärna tagit ett fullt med kärlek, sol/ljus och 70% choklad.För svara mig visst är kärlek det det finaste man kan få av någon, choklad det godaste och sol det underbaraste? Det önskar jag att alla kan få i sitt påskägg.

Ett linne skulle passa mig fint då jag nästa vecka ska åka till Italien på en efterlängtad semester. Jag gör ev. ett besök i mode/designstaden Milano.Kanske kan jag göra reklam för Avanna med ett linne från din kollektion.

Kram Cici





Sofie
2009-04-13 - 12:21:02

Hej Anna!



Jag önskar mig ett superduperstort påskägg fyllt av killar i alla former och stilar. Tänk dig att kunna välja och vraka mellan boysen varje dag! En dag kanske jag vill ha en känslig kille som förstår mig och som hjälper mig med mina problem, medans en dag kanske jag känner för en riktig bad boy som kan ta mig med storm och skjutsa mig vartän jag vill bak på sin riviga Harley. Vore det inte härlig..?



PS. Jag önskar mig ett vitt linne i storlek L. DS

Glad påsk!

Sandra
2009-04-13 - 12:39:07

Jag skulle vilja ha det svarta linnet :)



Och i mitt påskägg vill jag ha fixade persienner då mina är trasiga och de har varit det ända sedan min familj flyttade in i denna lägenheteten. Och vi har bott här i fyra år i sommar... Pappa är lat och ovillig att hjälpa mig och min mamma talar inte så bra svenska för att ringa någon firma, jag är för ung för att veta hur och vad man gör och ska göra och min lillasyster vet mindre än någon annan om detta. Usch, vad jag klagar... :/



Men glad påsk! Och hoppas att du mår bättre nu :)



abdullamomo[email protected]

Sandra
2009-04-13 - 12:40:17

fel e-mail kom med i kommentaren! understrecken kom inte med! men jag skrev den i fältet där bara du kan se den i alla fall

alexandra
2009-04-13 - 12:56:48

I mitt fantasipåskägg skulle det finnas en ung Johnny Depp, en killer bra mascara, ett par nya jeans som sitter perfekt och ett löfte om att jag skulle få ge ut minst en bok.



Du skulle förgylla min dag om jag fick ett vitt linne i storlek XL.

Sofia
2009-04-13 - 15:25:10

I mitt påskägg hade jag gärna sett att Hugh Jackman från Australia hade befunnit sig. Men tyvärr blev det inte så denna påsk... Men kanske har man turen att vinna ett svart avanna- linne i storlek L.

Kram!

Ellis
2009-04-13 - 16:18:51

I mitt påskägg önskar jag mig en försäkran om att sommaren -09 kommer bli en perfekt sådan! Inte en massa regn och kyla utan sol, sol, sol! En massa härliga bad, pickningar, massa fika i solen, en schysst bränna, klänningsväder, grillkvällar, en massa vin och härligt sällskap. Materiella prylar har jag nog av, fast jag vill förstås gärna ha ett Avanna-linne att byta ut klänningen mot en av alla dessa härliga sommardagar som väntar! :-) Skulle jag ha gjort mig förtjänt av detta vill jag ha ett vit storlek L!

celinda
2009-04-13 - 18:05:18

det jag helst vill ha i påskägget är en rikitgt lång, skön fikastund med mina bästa vänner ute i vårsolen... det skulle vara lycka för mig! Vinner jag vill jag helst ha vitt i storlek L, kram"!

karin
2009-04-13 - 18:52:33

En resa, definitivt. Skulle jättegärna vilja besöka Afrika, jag vill uppleva en annan kultur och helst vill jag åka till ett land i Afrika där de pratar franska (jag behöver lite träning). Något lite mer realistiskt vore ett linne från Avanna ;) Jag skulle vilja ha ett vitt linne i storlek L :)

Emma
2009-04-13 - 19:23:40

Jag vill jätte gärna vinna ett vitt i L.



I mitt påskägg vill jag helst ha naturgodis och mörk choklad eftersom jag faktiskt inte är så förtjust i vanligt godis. Men påskäggen har inte så stor betydelse för mig, bara jag får vara med de jag älskar mest!



Kram

Matilda
2009-04-13 - 19:23:40

Vad skulel ajg vilja ha i mitt påskägg? Jo, en Londonresa! Skulle vara urkul! Där skulle jag hälsa på min Kusin och vi skulle ha det så trevligt:)



om jag vinner skulle jag vilja ha det vita linnet i storleken L

Email: Milla[email protected]

P O U L I N E
2009-04-13 - 21:59:23

Jag har redan sagt att jag är med. Skrev ett today linne. Men sen kom jag på att det skulle vara lika bra med illustrator. Då skulle jag kunna fixa lika snygga illustrationer som du! (Med lite träning ..)

Emma
2009-04-13 - 22:14:08

Kom på ett till dröminnehåll i ett påskägg (förutom ett vitt todaylinne i L.) Alla mina vänner som flyttat och är utspridda i Sverige, å så har man en såndär fin tjejkväll med massa skvaller och vin. Det vore underbart. Saknar dem så mycket hela tiden.

PETRA AKA SHORTY
2009-04-13 - 22:52:12

jag skulle allra helst vilja vinna ett today I'm wearing this Linne i svart :) länge velat ha ett sånt! Det hade varit bäst :) kram

Piranah
2009-04-13 - 23:38:00

Jag hade helst velat ha lycka i mitt påskägg. Men det är svårt att lägga det i ett påskägg, vilken storlek det än är :) Annars skulle pengar till nya kläder och möbler sitta bra ^^



Om jag skulle vinna skulle jag gärna vilja ha ett vitt linne i L. :)

Sofia
2009-04-14 - 10:17:19

Sv; oki, men xs skulle oxå funka fint:)

kram

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
2009-04-14 - 17:22:07

sanna: vinnarna är ej dragna än , vinnarna kommer meddelas via mail samt skrivas till i detta inlägg


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: