GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

ok..here we go again..hjälp!

2008-11-10 | 20:45:33 | Outfits och Garderoben

För att få plats med den senaste tidens shopping så måste jag ju ha plats i klädkammaren..Så..nu får jag återigen göra ett nytt försök med Projekt Röjning och Storstädning av the Walkin closet då...för jag vet inte vilken gång i ordningen nu under denna bloggs levnadstid..första gången jag skrev om det var bloggen bara 8 dagar gammal..och noll besökare typ..
Hmm men 42 väskor och 45 par skor hade jag visst då..Lär vara mer nu..Fast de där jeansen kan jag ju bara drömma om att komma i idag..suck..


All denna "sorterade" tvätt ska in i klädkammaren..

...min klädkammare har spytt på hallgolvet..


Ja..in i röran..ur kaos kommer ordning..

Kommentera 25 st

Kommentarer
Karin
2008-11-10 - 20:49:46

mm dom hade tydligen bytt tillbaka. några förklarade det :)

Johanna
2008-11-10 - 20:49:47

Hahahahahha !!! vilken röra =) ! Jag gillar inte heller att vika in tvätt.. jag har tre blå ikeakassar som borde vikas in!! ;)

Men just nu håller jag på att packar flyttkartonger...har köpt lägenhet =) ! MEN hur ska jag få plats med alla dessa kläder i de för små kartongerna ;) ??!

FIN BLOGG

Kram

Viktoria
2008-11-10 - 20:52:43

Ojoj, kommer du fixa galant!

SV: Gillar att klä upp mig lite extra på nyår:) Inte ofta man får det:)

Hoppas du får en kanonkväll!

KRam kram

Pearl
2008-11-10 - 20:56:38

Och jag som fann min garderob stökig :P



Det du inte vill ha kvar eller får plats med, sälj det på tradera för sjutton gubbar! :)

mickiz
2008-11-10 - 21:00:54

ser trångt ut ;)

SCAR
2008-11-10 - 21:02:33

Oh, jag ser min egen garderob framför mig... Men när man väl satt igång kan det vara rätt kul ändå, för att inte tala om när skiten är färdig! Låter förjävla klyschigt, men bland det bästa som finns är ju att ha en nyss städad garderob med alla snygga kläder upphängda och ihopvikta. Blir inte den där ångestfyllda morgonen när man ska klä på sig sen då! För min del, i alla fall. :)

Linnea
2008-11-10 - 21:04:27

Anna , du verkar ha ett väldigt roligt liv tkr jag !du har ju så himla mkt kläder ! du har ett carrie bradshaw liv tkr jag !

Julia
2008-11-10 - 21:10:19

oh herre, men det är bara att ta tag i. tänk att kläder är roligare att plocka och pilla med än t.ex. massa matrester från helgens fest?:D

Samt du kanske hittar något plagg du inte använt på länge eller känner att du kan kasta?:P Så det kan vara riktigt nyttigt!:D

SANIBO
2008-11-10 - 21:11:48

Haha good luck snygging.

Angel
2008-11-10 - 21:12:51

kul å kika tillbaka i bloggen =)

Anonym
2008-11-10 - 21:15:51

Ja så ska du tänka, ur kaos kommer ordning. Tänk så med det mesta. :D



Åh vore ju så himla kul med Robert Downey-filmkväll med dig...



Puss och hoppas det går bra med städandet

Bim HD
2008-11-10 - 21:26:47

Kaos är granne med gud, brukar det heta... då bor han hos dig just nu... eller får man inte skriva så, hädar man möjligen?

Ehhh, vänta... Du ska ju flytta, eller hur? När det nu var... Börjar packa lite av kläderna i flyttlådor? Hm, IFALL det blir mer förvaring sedan? Ehhh, försöka lura sig själv kanske? Hrmpf, kan man väl aldrig tro... Om man säger som så... man packar undan lite - och så plockar man bort de lådorna, sedan byter man och plockar fram dem, och tar bort det som finns framme, osv... Plötsligt har man nya kläder, som man inte ens visste att man hade, hm. Ehhh, blev kanske inte direkt bättre, nej... Men drömma kan man ju... och inte kan jag komma och låna av dig när jag själv inte hittar något, nej... varken storlek passar eller närheten är av godo, hm... ajajaj, detta bliver en nöt att knäcka, innan jul!!! :D

Må så grankott... kramis skruttisen, och just nu stickar jag inga maskor alls, nästan... klarar det inte, bläää... hrmpf... grrrr... och... gah?

Linnea
2008-11-10 - 21:30:07

Godnatt Anna ! puss

Juliana
2008-11-10 - 21:32:04

Det är bara bra med mig. Vad många fina fynd du gjort :) Jag gillade verkligen den fina röda koftan med hjärtknappar. Lovely :)Min syster införde en regel i sin garderob, att varje gång något nytt kom in så åker något gammalt ut. Det hade aldrig gått för mig, men lycka till med sorteringen. Kramar

Juliana
2008-11-10 - 21:32:57

Det är bara bra med mig. Vad många fina fynd du gjort :) Jag gillade verkligen den fina röda koftan med hjärtknappar. Lovely :)Min syster införde en regel i sin garderob, att varje gång något nytt kom in så åker något gammalt ut. Det hade aldrig gått för mig, men lycka till med sorteringen. Kramar

Karin
2008-11-10 - 21:45:05

tack för din fina kommentar i "vem är du" inlägget:)



haha "den dagen" jag flyttar tbx till gävle måste jag nog bygga ut min balkong till en garderob.. ja med tanke på att jag har en hel övervåning som garderob bara här i kalmar:p



kramar

Alexandra
2008-11-10 - 21:48:47

Precis så är det- från kaos blir det tillslut ordniong och reda :D

sv: Precis... varför inte Malmö och göteborg också ;P !?

Alexandra
2008-11-10 - 21:53:40

Precis så är det- från kaos blir det tillslut ordniong och reda :D

sv: Precis... varför inte Malmö och göteborg också ;P !?

Ellinor
2008-11-10 - 22:04:46

Det går bara inte att hålla ordning i en klädkammare, man ska kunna gå in i min också men det går inte, man får stå på tröskeln och sträcka sig... Jag städar precis som du ganska ofta men det varar inte särskilt länge. Men man får glada överraskningar när man hittar saker man inte visste att man hade när det hänger fyra plagg på en och samma galge...

Märy
2008-11-10 - 22:09:32

Åh, vad jobbigt..

Trillade in på din blogg via cleopatravii där du skrev att du hade biljetter till förhandsvisningen av Twilight, egentligen tänkte jag bara hälsa att jag och min vän (vi delar blogg) bor i Stockholm och absolut inte skulle dö av sådana biljetter om du ville bli av med em ;) Sen fastnade jag i alla fall på din blogg, den är helt underbar ju! Ser fram emot framtida besök här :)

Märy
2008-11-10 - 22:11:50

Åh, vad jobbigt..

Trillade in på din blogg via cleopatravii där du skrev att du hade biljetter till förhandsvisningen av Twilight, egentligen tänkte jag bara hälsa att jag och min vän (vi delar blogg) bor i Stockholm och absolut inte skulle dö av sådana biljetter om du ville bli av med em ;) Sen fastnade jag i alla fall på din blogg, den är helt underbar ju! Ser fram emot framtida besök här :)

Märy
2008-11-10 - 22:12:48

Åh, vad jobbigt..

Trillade in på din blogg via cleopatravii där du skrev att du hade biljetter till förhandsvisningen av Twilight, egentligen tänkte jag bara hälsa att jag och min vän (vi delar blogg) bor i Stockholm och absolut inte skulle dö av sådana biljetter om du ville bli av med em ;) Sen fastnade jag i alla fall på din blogg, den är helt underbar ju! Ser fram emot framtida besök här :)

e m m a
2008-11-10 - 22:24:02

- o jo de klart. Men jag trodde att du redan var tjugosju. så de så.



Jag är ju bara en liten knatte på tjugoett, så jag har inte så mycke att säga om åldersnoja än.

Eden
2008-11-10 - 23:01:28

Ojoj, vilken röra. Haha! :)

starish
2008-11-10 - 23:01:51

Behöver du en assistent? =)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: