GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

42 väskor och 45 par skor

2006-12-08 | 13:12:13 | Klädfunderingar& Önskeoutfits

Hmm, har börjat så smått att tag tag i garderobsstädning-fåordningpåallt.görafintsåjagservadjaghar i klädkammaren.
Och räknade för skojs skull antalet väskor och skor eftersom de flesta i min närhet säger att jag köper dessa två ting jämt och äger så himla många av dessa två ting.

Så jag räknade.

Väskor: 42 stycken

Skor: totalt 46 par ,fördelade på följande sätt

* Stövlar/stövletter/mcboots: 16 par
* Promenad/sportsko: 6 par
* Högklackade (sandaletter,pumps,platå): 16 par
*Tofflor/Slip-in/Loaferaktiga: 8 par

Vad som inte finns i mitt skosortiment är ballerinas - nope, not mine kind of shoe (yet), cowboyboots - uäck!, vita sneakers, skor med nitar eller lårhöga stövlar.

Vad kan jag då säga om detta?
Jo jag behöver fler par skor och många väskor till - det var ju inte alls många! Min familj kan inte räkna.

 en av mina "få" väskor

Kommentera 1 st

Kommentarer
Patrikjeanette
2009-08-14 - 08:00:16

i love this page keep it up.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: