GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

The southern feeling..

2015-04-16 | 10:44:05 | Hus/Renovering/Inredning

Bild och möbler från trademax.se 


Äntligen har jag hittat en vit altanmöbel I konstrotting!
Vi köpte ju en vit lite gammaldags trädgårdsmöbel förra året som passar fint till vårat 50talshus. 
Men vill ju ha nåt fint till altanen också men mest bara hittat svarta/grå/bruna i den prisklass vi har råd med. 
Och det ser så dystert ut samt inte enhetligt med det andra.
Men nu så!
Tror det kommer bli så fint och bara förhöja " the southern feeling" som blir på vår altan med all grönska.
Där ska jag sitta o sörpla rosé med dom bästa i sommar och läsa böcker... Och kanske skriva en själv..

Från tidigare sommar o altanmöblering..
Kommentera 4 st

Kommentarer
Natalie
2015-04-16 - 11:24:00

Fin blogg!

Ling-Ling
2015-04-18 - 21:09:06

Otroligt fint och mysig med alla bladen :)

smultris
2015-04-19 - 13:25:53

Vad avundsjuk jag är på ditt boende :)
Jag både ser och känner hur södern kan ta plats i din altaninredning, min dröm har alltid alltid varit New Orleans... Att få leva där, andas in atmosfären, känna dofterna... Ja allt.

Anonym
2015-04-21 - 09:37:05

Snälla skriv betyg på möblerna när de kommer, funderar på dem jag med

Svar: just nu - minusbetyg då de kom trasiga, suck.
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: